לאחר זמן רב שבו לא נתן ראש הממשלה בנימין נתניהו ראיונות לתקשורת, הוא שבר הערב (חמישי) שתיקה, ושלל אפשרות של ממשלת אחדות לאחר הבחירות.

בריאיון לערוץ 1 ו-2 הבהיר נתניהו כי "לא תהיה ממשלת אחדות משום שהאחדות היא פיקטיבית כי אנו חלוקים על הדרך. זה לא יקרה וזה יתפרק לפני שזה יקום. ציפי ובוז'י ביקרו את ההחלטות שלי לבנות בירושלים ואת המאבק שלי בגרעין האיראני". 

על הסקרים שמצביעים על מירוץ צמוד עם המחנה הציוני אמר: "אני לא בלחץ אבל יש לנו ימים בודדים לסגור את הפער הזה ואם לא בוז' וציפי יהיו ראשי ממשלה הבאים בתמיכת הערבים. רוב הציבור רוצים אותי ולא את המנהיגות הרופסת של ציפי ובוז'י, אבל בגלל שהימין מפוצל  יש סכנה אמיתית. אין פריבלגיה לימין לחלק את הקולות של ימין - כל הצבעה למפלגה אחרת גם היא מורידה את מפלס הסיכויים שהליכוד בהנהגתי יוביל את המדינה". 
על ההתקפות עליו מצד קבוצת הגנרלים (מפקדים למען בטחון ישראל) אמר: "אותם גנרלים תמכו  אז באדריכלי אוסלו ובהתנתקות. רבים מהן תמכו אז באותן עמדות, ורבים תומכים היום בי ובעמדותי".  על ההתקפות של בנט נגדו אמר נתניהו: " אני בעקשנות ובסרבנות מסרב לחזור לקווי 67 ולחלק את ירושלים". 
 
לא עשינו מספיק בתחום הדיור" 


כשבוע לאחר נאומו בקונגרס האמריקאי שחולל סערה אמר:  "אני לא מתערב בפוליטיקה האמריקאית. כשבודקים את דעת הקהל באמריקה רואים רוב עצום שתומך בנו. עובדה היא שהתמיכה בישראל היא הגבוהה ביותר שהייתה במשך עשרות שנים. ראש  ממשלה בישראל שלא מוכן לצאת נגד הסיכוי שיהיה לאיראן גרעין הוא לא ראוי". 
 
נתניהו לקח אחריות על הביקורת שנמתחה עליו בדוח המבקר על הדיור והדגיש: "אני לא מתכחש לבעיה. אני נפגש עם זוגות צעירים ורואה את המצוקה. העובדה היא שלא השלמנו את הפעולה. חלק מהתהליכים התחילו ואנו מתכוונים להציף את השוק בדירות ולבנות 100 אלף דירות באזור המרכז. אני אפיק את הלקחים בכל הכח וזוהי המשימה הראשונה שלי. לא עשינו מספיק נעשה יותר". 
על ההתקפות נגד רעייתו שרה לאחר "סרטון הבית"  אמר נתניהו: "משה גלאמין הוא זה שיזם את זה ואשתי נענתה לזה. גם היא בנאדם ותקפו אותה בצורה נוראית. יש ירידה דרמטית בשנה האחרונה בהוצאות הבית והלקחים הופקו. ההוצאות ירדו בצורה דרמטית. דברים נמצאים בתהליכים משפטיים ואני מציע להמתין". 
 
"טעיתי שאישרתי את התשדיר האומלל"

על האפשרות שיפרוש אם יפסיד בבחירות אמר: "אני לא עוסק בפרישה אני עוסק בניצחון. זה לא אבוד . אני מדבר ערב ערב עם פעילי הליכוד ואומר להם להגיד למתלבטים: אתם באמת רוצים את בוז'י וציפי?". 
על התשדיר של הליכוד שהשווה בין עובדים ופעילי חמאס ועורר סערה: "ברגע שאושר התשדיר האומלל הזה אני אחראי. טעיתי -  אני מודה והורדנו אותו. לא היתה לנו כוונה לפגוע באף עובד. עשינו המון בשביל העובדים ולכן התשדיר הוא  אבסורד כפול". 

היום סערו  הרשתות החברתיות בעקבות ביטול הראיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו בערוץ 10 לאחר סירובו להתראיין אצל הפרשן הפוליטי של הערוץ, רביב דרוקר. נתניהו התייחס לפרשה ואמר: "אני מקבל הרבה פניות, לא חייב להיענות לכולם. עובדה שהסכמתי להתראיין לא משום שהשאלות קלות. אני נענה להרבה פניות".


 "מקווה שכחלון לא איבד את דרכו"

בערוץ 2 הוסיף נתניהו עוד מספר נושאים ואמר: "הבעיה המרכזית שרוב הציבור רוצה אותי, אבל אין להם פריבילגיה לבחור משהו אחר. אבחר רק אם נקבל יותר מנדטים. נותנים את זה למפלגות כמו ליברמן וכחלון ובעצם הם ממליכים אותו. אם הם היו יודעים, אז הם היו שמים פתק אחד. לא תהיה רוטציה, לא אהיה ראש ממשלה ברוטציה. האופציה שתהיה רוטציה היא תהיה בין ציפי לבוז'י. 

נתניהו התלונן כי "יש מאמץ כביר להחליף אותי, קמפיינים וכסף עצום שזורם מחוץ לארץ מיליוני דולרים. יש עמותות של "רק לא ביבי". מדינות אירופיות ואנשי שמאל, לא כי הם רוצים לשנות משהו, כי הם מבינים שהם יסוגו ל-67'. הם יעשו את זה וזה עומד על הפרק. יש קואליציה גדולה שרוצה להביא לעליית השמאל. למה תוקפים אותי ואת רעייתי? כי הם מבינים שאתה מצליח לפגוע בשלטון על ידי פגיעה בי".


על מאיר דגן שמתח עליו ביקורת נוקבת אמר נתניהו: "זה שהוא מתנגד לי לא הפריע לו לבקש פעמיים הארכה בקדנציה. יש בזה מרכיב של דעות שונות. הוא אומר שאנחנו צריכים הסדר מדיני שזה קוד לנסיגה. זה לא נכון שנוכל להגן על עצמנו בכל קו אם ניסוג, בתל אביב ובירושלים לא נצליח להגן על עצמנו אם ניסוג".

לאחר שבאחרונה החלו בכירי הליכוד לתקוף את משה כחלון, התייחס גם לזה ראש הממשלה ואמר: "אני מקווה שהוא לא איבד את דרכו, כי זה מה שגלנט אמר. הוא לא אומר שהוא יילך איתנו, ומספר שתיים שלו אומר שהוא יילך עם הרצוג. כל מי שמצביע לו ולליברמן צריכים לקחת בחשבון שמפלס המנדטים של הליכוד יורד בפועל".