עמותת הרוב החדש, כחלק מהקמפיין נגד נתניהו, הפיצה ברחבי הארץ חצי מיליון עותקים של עיתון סטירי בשם "ישראל מחר", שכותרתו "נפרדים מבנימין נתניהו".



העיתון נפתח עם הסבר על היום שאחרי הבחירות: "היום שאחרי- קרב הירושה בליכוד נפתח רשמית עם היוודע תוצאות הבחירות. בין אלה השואפים להנהיג את הליכוד לדרך חדשה נמנים ישראל כץ וגלעד ארדן, וגם מאוכזבי נתניהו גדעון סער ומשה כחלון. גם שמו של עיירית ירושלים, ניר ברקת, עולה לא פעם במסדרונות המפלגה. אך יש גם מי שקוראים לשימור מורשתו של בנימין נתניהו גם תחת יו"ר חדש, ומציעים מועמדים שייטיבו ללכת בדרכו של ביבי: חסן רוחאני- גם הוא עסוק רק בגרעין האיראני. אסטרואיד- מהסרט ארמגדון. גם הוא במסלול התנגשות עם העולם. פרת משה רבנו- גם היא לא מוטטה את שלטון החמאס. מטריה בעשרה שקלים- אתה תמיד מתפתה לקחת אותה, אבל כשהיא צריכה לעבוד היא מתפרקת".
כמו כן, בעיתון הסטירי ישנו מבחן "בחן את עצמך": "האם מצבך טוב יותר משהיה לפני 6 שנים", ובו שאלות הקשורות לדירה, ביטחון אישי וכלכלי של המצביעים.


לגיליון המלא של העיתון "ישראל מחר"



העיתון הוא מעין חיקוי לחינמון "ישראל היום" התומך בנתניהו, שמסכם בדרך סאטירית את שנות כהונתו של נתניהו כראש הממשלה באמצעות אלבום תמונות, ידיעות סאטיריות ומודעות שמציגים פנים שונים של "התנהלותו של נתניהו, מעשיו ומחדליו”. בין היתר מתפרסמות בו "מודעות אבל". באחת מהן נכתב: "המומים אנו עם הילקחה מאתנו בטרם עת של ממשלת נתניהו הלכה לנו המדינה, שלדון אדלסון ומשפחת ישראל היום".



בהודעה לעיתונות נאמר כי "ישראל מחר" הוא עלון סאטירי ביקורתי שמוגש כחומר למחשבה על ידי עמותת הרוב החדש, תנועה בלתי מפלגתית לקידום ערכי הרוב בישראל, ואין בו כדי לעודד הצבעה למפלגה מסויימת". 



בהודעה גם נאמר: "למותר לציין שכעלון סאטירי הידיעות שמתפרסמות בו לא התרחשו באמת וזאת בניגוד לעיתונים אמיתיים המפרסמים אמת צרופה".