במחנה הציוני מרגישים את הניצחון בבחירות. הבוקר (שישי) פשטו מועמדי רשימה לכנסת, יחד עם מאות פעילים, על הצמתים, הקניונים והשווקים ברחבי הארץ, במה שהם מכנים "מבצע השטח הגדול ביותר מאז החלה מערכת הבחירות". ממטה המחנה הציוני נמסר: "ישראל נצבעה הצבעי המחנה הציוני. מעבר לצבע, הכמיהה לשינוי מורגשת בכל מקום, כולל במעוזים ותיקים של הליכוד. כך מרגיש ונראה מהפך".



יו"ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה יצחק הרצוג סייר באשדוד ופגש מאות תומכים באזור בתי הקפה ובקניונים ואמר: "אני ממשיך לפגוש ולדבר עם אלפי אנשים ביום. גם עכשיו הגעתי לאשדוד כדי להגיד שאסור לחזור על הטעות מבחירות 2013. הפעם בוחרים ראש ממשלה ומחליפים את ביבי. אני פה כדי לקרוא לכם ולכן תושבי אשדוד, ולכל אזרחיות ואזרחי ישראל להיות שותפים למהפך ולבחור במחנה הציוני".



מספר 2 ברישמה, והמועמדת לראשות הממשלה, ציפי לבני, סיירה בשוק בצלאל בתל אביב ואמרה: ״האווירה היא של רצון חזק ועמוק למשהו חדש. זה לא הסקרים אלא התקווה של האנשים, שבמשך שש שנים נזנחו על ידי המדינה והיום אפילו קשה להם לנשום. אבל כדי שהתקווה לשינוי תהפוך למציאות שבה נוכל הרצוג ואני לקחת אחריות עליהם ולהחזיר להם אהבה - צריך להצביע רק ׳אמת׳ בקלפי. כי בלי ׳מחנה ציוני׳ גדול באמת לא נוכל לנצח ולהחזיר את האחריות למדינה".



במטה הדגישו כי למרות הסקרים המחמיאים המפלגה מתכוונת להמשיך בפעילות שטח אינטנסיבית עד יום הבחירות ולהגיע לעוד אלפי מתלבטות ומתלבטים על מנת להסביר שכל קול שלא הולך למחנה הציוני משאיר את ביבי בשלטון. "הרצוג הוא היחיד שיכול להחליף את נתניהו וכדי שזה יקרה אנחנו חייבים מחנה ציוני גדול שיאפשר לו להקים ממשלה יציבה וטובה לישראל", נאמר.