יו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק בוז'י הרצוג נאם היום באירוע "שבתרבות" בראשון לציון ואמר כי הוא רואה שינוי בקרב דעות הציבור, לקראת הבחירות שיתקיימו בשבוע הקרוב: "הציבור מאס בנתניהו ושלטונו הכושל. מנדט אחד יותר או פחות ליש עתיד לא ישנה דבר. לעומת זאת כל מנדט שיגדיל את הפער בין המחנה הציוני לליכוד יהיה דרמטי לעתידה של מדינת ישראל - אני ארכיב קואליציה חזקה לישראל ואני קורא לאזרחים ליצור לי מספיק כח כדי לעשות זאת".
הרצוג הוסיף כי "שמעתי את ביבי אומר שהוא זיהה את משבר הדיור כבר מזמן והוא יתקן אותו בפעם הבאה, אני רוצה להבהיר: ההתעלמות שלו בארבע השנים האחרונות מהמחאה החברתית היא חטא שאי אפשר לכפר עליו. גם אם ימשיך לבקש סליחה פעם אחרי פעם ויבטיח שינוי אין לציבור שום סיבה להאמין. לאיזה ביבי אזרחי ישראל אמורים להאמין? לאחריות המעושה של ימי בחירות או לאותו ראש ממשלה שנכשל בשש שנות כהונתו בכל נושא ותחום?", שאל הרצוג.
יו"ר המחנה הציוני פנה אל האוכלוסיה ממדינות ברה"מ לשעבר ואמר כי "אנחנו יודעים היום שיוצאי חבר העמים, שאולי היו מזוהים פעם עם הימין, מחפשים שינוי ושיפור באיכות החיים. העלייה מחבר העמים היא חלק יפה ומרגש בפסיפס הישראלי ואני אפעל כדי להדק את החיבורים והשילוב בכל תחומי החיים הציבוריים".