יו"ר ש"ס אריה דרעי, שלל את האפשרות שמפלגתו תשב יחד עם יאיר לפיד בממשלה אחת: "אני לא פוסל את יאיר באופן אישי אבל הוא הוציא אותנו מהכלל ופסל אותנו. נתניהו ובנט מוכנים לתקן. לפיד אומר לא. הסיכוי אפסי שנשב בממשלה עם לפיד על פי התנאים שהציב". 

לגבי האפשרות שישב עם אלי ישי יחד בממשלה אמר דרעי  בראיון לערוץ 2 כי  "כ
שאני פוגש אותו בהר נוף אני אומר לו שלום. אין לי שום בעיה לשבת איתו באותה ממשלה". 

על כך שהוא מקפיד במערכת הבחירות  שיקראו לו אריה מכלוף דרעי אמר יו"ר ש"ס: "כשהייתי בחור צעיר ומיעוט קטן בתוך מאות אשכנזים הקפדתי שיקראו לי מכלוף. גם כשנשבעתי בכנסת הקפדתי על כך".

דרעי הודה כי הוא מאוד רוצה לשבת בקואליציה אך סייג את דבריו: "אין מפלגה שהולכת לבחירות כדי להיות באופוזיציה. הדרך היחידה להשפיע בישראל, בעיקר בעזרה  לציבורים חלשים היא דרך הקואליציה. אני לא מתבייש לומר. אני עושה הכל להיכנס לקואליציה אבל לא בכל מחיר".

דרעי הדגיש כי "הציבור שלנו והציבור של הליכוד גדל באותם מקומות. זה ציבור אחד. חד משמעית אנו מעדיפים את נתניהו. כדי שירכיב ממשלה הרצוג צריך את לפיד ומרצ. לא נשב בממשלה צרה של השמאל, אך נשמח שהרצוג יהיה בממשלה".

יו" שס אמר כי יפעל לאחדות: "נדאג שנתניהו יזמין את הרצוג ושתהיה ממשלה רחבה".

על הקלטות של ישי אמר: "אין כזה דבר. חד משמעית. הייתי ליד מיטתו של הרב. בינתיים זה ישי  שלא עובר או על גבול החסימה. גם אם יקבל ארבעה מנדטים - אחד זה מרזל ואחד זה שטבון. הוא ישאר עם 2 מנדטים, גם בש"ס היו לו 2 אז למה הוא התפצל?".