יושב ראש הבית היהודי נפתלי בנט סיפר הערב (שבת) כי יציע לנתניהו לאחר הבחירות לבוא לנשיא כגוש אחד: "ביום שלישי בעשר בלילה אתקשר לנתניהו ואומר לו כי לצורך הליכה לנשיא אני מעמיד את המנדט שלי  להקים בלוק טכני מאוחד של 35 או 36 מנדטים".

בנט הבהיר בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2,  כי "אם תהיה ממשלת אחדות אנו בחוץ. אנו רוצים גוש לאומי אבל ימני".


בנט התייחס להישגי מפלגתו בקדנציה האחרונה ואמר: "חברתי לא צריך להיות שמאלני. אנו מפלגה מאוד חברתית. העלנו שכר מינימום. חלק גדול מאנשי הימין עזבו את נתניהו ועברו לכחלון, אבל הם  לא מבינים שיקבלו את בוז'י וציפי. יש גם ימין חברתי". 

על שאלה שהפנה אליו משה כחלון לגבי הבנקים אמר בנט: "אזרחי ישראל משלמים מאות מיליוני שקלים יתר לבנקים בגלל העדר תחרות. אם יהיה לי כוח פוליטי אלחם בכך. אני הכנסתי תחרות  לתחום החקלאי ושברתי את מונופול המלט. כשר כלכלה אני לא אחראי על בנקים".

על ה'אח' לשעבר לפיד אמר "לא אתן ציונים ללפיד. כוונותיו טובות. אין לי כוונה לתקוף אותו. בימים האחרונים יש תחרות בין הבית היהודי לרשימה הערבית מי תהיה המפלגה השלישית בגודלה. חשוב שנעבור אותם". 

בנט הבהיר כי הוא חושש שנתניהו לא יכניס אותו לקואליציה: "אני חושש שישאיר אותנו בחוץ. אני בוחן אנשים בדיבורים לא במעשים. פעם שעברה היינו 12 מנדטים והוא דילג מעלינו והעדיף את ציפי. אנו עובדים על עקרונות. בצוק איתן הייתי נודניק כדי להשמיד מנהרות".