המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים בדוקת חשד להריגתו של לוחם מג"ב אתמול (רביעי) בבוקר על ידי חברו לצוות, בבסיס יד מרדכי שבדרום.



מהחקירה הראשונה עולה החשד לפיו בעת ששהו שני החברים לחדר בבסיס וביחד איתם לוחמים נוספים, התפתח דו-שיח בין השניים שתוכנו טרם הובהר, ובמהלכו כיוון החשוד את נשקו האישי לעבר חברו לצוות, אבי גרונוב.



על פי החקירה, בעת שהנשק כוון לעבר פניו של גרונוב, נפלט כדור מנשקו אל חברו ופגע ישירות בפניו של גרונוב. מיד לאחר מכן, נפלט כדור נוסף שפגע בקיר. כתוצאה מהפגיעה, נפצע גרונוב אנושות וניסיונות של צוותי מד"א וצוות רפואי בבסיס להציל את חייו, לא צלחו ומותו נקבע במקום. החשוד, נחקר ארוכות, שיתף פעולה עם חוקרי מח"ש ובסיום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים.



בשלב זה, לא ידוע האם מדובר בדו שיח שמשמעותו משחק בין שני הלוחמים או ויכוח שהתגלע ביניהם. בכל מקרה, החשוד עומד על גרסתו כי לא התכוון לירות בחברו וכי מדובר בתקלה מצערת. במח"ש ממשיכים את החקירה וייגבו עדויות נוספות. בתוך כך, הודיעו נציגי מח"ש למשפחתו של גרונוב על נסיבות האירוע המצער. היום בשעה שלוש תתקיים הלוויתו של גרונוב בבית העלמין בשדרות.