למעלה מ – 250 עגלות תינוקות  בשווי של מאות אלפי שקלים שנגנבו ממחסן בצפון ,הוחזרו היום (שני) לבעליהם במבצע של  משטרת משגב בסיוע צה"ל והמשטרה בשטחי הרשות הפלסטינית.

עשרה ימים אחרי שנפרץ מחסן באחד הישובים בגליל התחתון וממנו נגנבו מאות עגלות שהועמסו על גבי משאית אשר נמלטה מהמקום, הצליחו חוקרי משגב במשטרה להתחקות אחר החשודים ולהביא להשבת הסחורה לבעליה.
 
 בפעילות מאומצת של משרד מודיעין בילוש משגב בפיקודו של פקד אושרי אמור  ובסיוע מחוזות המשטרה מת״א,  מרכז וירושלים אותרה חוליית הפורצים אשר פעלה בכל הארץ. 
 

במהלך הפעילות אותרו על ידי בלשי משטרת משגב  מחסנים ורכבים המשמשים את החבורה כמו כן נתפסו מוצגים מהתפרצויות לעסקים בתחום תחנות רמלה ופתח תקווה. 
 
במקביל לאיתור המחסנים וכלי הרכב עצרו בלשי משטרת משגב ארבעה חשודים המשתייכים לאותה חבורת פורצים ומעצרם הוארך מעת לעת.
עולה כי שלושה מהחשודים הינם תושבי כפר קאסם והרביעי תושב תל אביב כולם בשנות ה-30 לחייהם . 
 
היום בצהריים נעצר גם  החשוד החמישי באותה כנופיה, סוחר פלשתיני תושב טול כרם שעל פי החשד קנה את הסחורה הגנובה. החוקרים לא הסתפקו במעצר החשודים ובהמשך הצליחו לתפוס גם את המשאית בה הועברה הסחורה הגנובה וכן נתפס רכב ששימש לפתיחת צירים במטרה להקל על תנועת המשאיות באופן חופשי.
 
במסגרת החקירה עלה החשד לפיו הסחורה הגנובה הוברחה לשטחי הרשות הפלסטינית וכדי לבצע פשיטה שם הסתייעה המשטרה בכוחות צה"ל וגורמי ביטחון ברשות הפלסטינית. המאמץ המשותף נשא פרי שכן בפשיטה שהתקיימה אותרו עגלות התינוקות שנגנבו כשהם מוסתרים במחסן בתחומי  הרשות .הסחורה נתפסה והוחזרה בינתיים  לבעליה.
 
מפקד משטרת משגב סנ"צ מעוז בן שבו ציין: "פעלנו במקצועיות ובנחישות תוך שיתוף פעולה  מלא עם גורמי צה"ל וגורמי  משטרה  ברש"פ  ,אני שמח מאד ששיתוף הוביל לאיתור הסחורה שנגנבה והחזרתה לבעליה. מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר שיבח את עבודת כלל הגורמים שפעלו להחזרת הרכוש וציין "בימים אלו בהם המשטרה נדרשת יותר מתמיד לחשבון נפש הציבור צריך לדעת שיש לנו משטרה מקצועית ונחושה וגם בפיענוח הנוכחי לא חסכנו במשאבים  כחלק מהמאמץ  להגן על שלומו בטחונו ורכושו של הציבור"