יום ראשון, מנפלאות הפוליטיקה בישראל. הרצוג ולבני עומדים כמו ג'ון הקצב מדאעש ואשתו, מאכלת בידם וביבי בבגדים כתומים על ברכיו בעיניים מושפלות. 

עוד רגע הסכין הפוליטית משספת את צווארו עם סכינים של שתייה וטיסות וגלידות ומה לא, עוד רגע הם שותים לו את הדם שייגר מצווארו אבל קודם יש איזה בוקר ראיונות באיזה אולם כלשהו והרצוג מתראיין וזה מה שיוצא לו מהפה ואזני מצלצלות – אני אומר התליין לא מוציא מכלל אפשרות שאם ארכיב את הממשלה הבאה אצרף את ביבי לממשלתי כמובן על בסיס קווי יסוד ברורים ומוסכמים. 
רגעעעעע! 

אם ביבי הוא מה שאתה אומר מושחת ומזיק כראש ממשלה אז למה כשר בממשלתך מר הרצוג הוא יהיה שונה. האם כתמי גלידת הפיסטוק שעל חולצתו ילבינו ברגע שישמש אצלך שר? מילא חברתך לבני שותה את דמו של מי שאל ממשלתו דהרה ראשונה עוד לפני כולם בממשלה היוצאת ופתאום כל זה נשכח? 
האם זה מה שמצפה למצביעי המחנה הציוני? שזה שאנחנו עושים הכל להעיף יוחזר בדלת האחורית לתפקיד שר בכיר? ועל זה אמר הנסיך הקטן 'כי כך דרכם של מבוגרים, תמיד צריך להסביר להם הכל'. 


צילום: פלאש 90
ביום שני פירסם יאיר לפיד את תוכניתו להדברת השחיתות בישראל ובין השאר אימץ את משנתו עתיקת היומין של עבדכם החוזר עליה כבר שנים כאן, שעל פיה פוליטיקאי שהורשע בעבירה שיש עימה קלון לא יוכלו לחזור לכנסת לעולם או להיות שר .

יופי לפיד, תודה שאתה שומע רדיו לפעמים והיה נא שליח התוכנית הזו אבל עד שיעבור החוק הזה אם יעבור ותרשו לי לפקפק מאד בסיכוייו האם עד שיעבור אתה לפיד מבטיח לנו בקול צלול כמו בפרסומת לבנק שעד שיעבור החוק אתה לא תיכנס לממשלה שבה חבר פושע מורשע למשל לא תשב גם לפני שיעבור החוק עם אריה דרעי באותה ממשלה או אפילו בקואליציה?


האם לא תשב כמו שישבת כבר עם צחי הנגבי שהורשע בעבירת עדות שקר עם קלון? אמור לנו בבקשה לפיד ואם לא קשה לך אולי תבטיח לנו שדרעי והנגבי לא יהיו חבריך לקואליציה. אנחנו ובוחריך לפיד מחכים.


 




ביום שלישי אולי הבנתם סוף סוף שלא משנה מי יהיה ראש הממשלה ומי ינהל את המדינה כי המתיימרים לנקות הם המלכלכים?



ביום שלישי מתפרסמת הרשימה המחליאה של הלשעברים שמקבלים מכם הטבות כי פעם הם היו חכים ושרים. חלקים מתים מזמן חלקם בעסקים פרטיים עושים מליונים ועדיין מקבלים מאיתנו החזקת טלפון עיתונים וטיפול רפואי כולל תרופות שאינן בסל הבריאות .



למה מגיע אלפי שקלים ליורם ארידור, שהרס את כלכלת ישראל וכבר שלושים שנה לא בעניינים? למה מגיע, עם כל הכבוד, לאלמנות של ח"כים מתים מזמן החזקת טלפון? והכי מטריף למה רשימת המושחתים המורשעים כמו בניזרי ופנחסי ורמון ואבו חצירא מקבלים מאיתנו כל חודש כסף לתקשורת?



למה? כי הכנסת זו הבכיינית שמנסה לקנות את קולכם מסדרת לעצמה את ההטבות. אל תאמינו לאף אחד כי ברשימת הלשעברים הדינוזאורים יש ח"כים מכל המפלגות אבל מכולן והם בוכים שזה לא מספיק להם. חברי כנסת מתים שולחים מקברם חשבוניות למשרד האוצר ששולח לקברם החזר הוצאות טלפון.



ואלה שחיים, על מה הם מדברים בטלפון שאתם מממנים? היום כשקו סלולרי עולה גרושים, הם מקבלים אלפי שקלים לשנה. וכך בבוקר מתקשר פנסיונר של העבודה לפנסיונר של מרץ ומעלים לשיחת וועידה פנסיונר מש"ס ומתפקעים מצחוק. כן כן, הם לועגים לכם הפראיירים שהייתם פועלים ומורים ונהגים ומהנדסים 40 שנה ואתם משלמים להם את ההוצאות. אז רק שתדעו לא משנה למי תצביעו כולם עד האחרון שבהם מושחתים החיים והמתים והאלמנות כולם עד האחרון שבהם.




יום רביעי מדינת ישראל, זו שלא יכולה על החמאס ולא על יוקר המחיה ולא על הדיור ולא מסוגלת להחזיק כנסת יותר משנה וחצי ולא יודעת למנוע ירידה מהארץ של מחצית ממשוחררי צה"ל אותה מדינה שראשיה רבים עכשיו על כמה בקבוקים ממוחזרים מצאה לה מקום אחד שבו היא יכולה להראות שיש לה גדול וכך היא מנצחת את אתי אלון ותוקעת אותה לכלא ללא שליש.

אתי אלון לא צדיקה. היא גנבה ים כסף מהבנק וגם לא החזירה נו איך תחזיר שלא נותנים לה לההשתחרר ולעבוד תשב 17 שנה על גניבת כסף.

גונן שגב, שר לשעבר, ישב רק חמש שנים על עבירות סמים שיכלו להרוג מאות ילדים ושאר ירקות מעופשים. טוביה אושרי, שהרג וביתר שני בני אדם ישב בערך כמו שתשב אלון. דורסי ומפקירי הצעירה בתא שרצחו אותה עם הגי'פ שלהם יישבו פחות מעשר שנים. אבל אלון שלא שפכה טיפת דם ולא הבריחה סמים ולא אנסה ולא גרמה שום נזק חוץ מכספי תרצה את מלוא העונש .

יופי לפרקליטות. כל הכבוד לבית המשפט בלוד. חכמים על חלשים משחררים אנסים ורוצחים אחרי שני שליש ומתעמרים עד הרגע האחרון באישה קטנה וטפשה שעשתה רק טעות אחת כל חייה וכל מערכת אכיפת החוק יושבת עליה עד הסוף. נראה אותכם גיבורים על הפושעים הרציניים על דנקנר ותשובה שגנבו מהציבור סכומים גבוהים פי אלף מאלון והם משייטים ברחובות בחיוך זחוח. ככה זה במדינת הטייקונים הזאת. אם אתה גונב מהבנק מיליארדים אתה חופשי, אם את בת-ימית קטנה שגונבת עשירית מזה, תשבי בכלא 17 שנה . זה צדק יהודי במיטבו .


 
יום חמישי לפניכם מונח תקציר השיחה המגעילה בין ניצב מס שבע לבין השוטרת. איש שאמון על בטחונכם שצריך לרדוף אחרי פושעים ובהם אנסים מטרידים ומאנשים ברבריים וברגע אחד צלול מתברר שהוא ממש לא יותר טוב מהם אפילו לא בפוטו פיניש.

מה יש לקצין בכיר במשטרה לאמר לשוטרת בהיריון בחודש החמישי שהפנטזיה שלו היא לעשות סקס עם אישה בהיריון.

הפנטזיה של קצין משטרה בכיר צריכה להיות משהו כמו לחסל את המאפיה להכניס לכלא את הפושעים למנוע פריצות לדירות שלכם ולא לקום בבוקר לנסוע ברכב השרד שלו ולפנטז על סקס עם אישה בהיריון.

ובסוף היום מגיע המפכ"ל ובמקום לפשפש בעצמך ולשאול איך ריכזתי סביבי את החבורה ההזוייה הזו איך מיניתי לתפקיד הכי בכיר את המריירים הדוחים האלה חוזר דנינו למלל המעייף בסגנון אפס סובלנות להטרדות מיניות במשטרה – נו באמת. זה כל מה שיש לך לאמר אחרי הכשלון הנורא הזה? סלח לי כבוד המפכ"ל, עברנו את האפס סובלנות, נשארנו רק עם האפס.
גבי גזית, כל חמישי ב-10:00, רדיו ללא הפסקה