עוד קצין משטרה בכיר מסתבך בחדש להטרדות מיניות. ניצב משנה משה איבגי, מפקד תחנת באר שבע, הוא הקצין הבכיר שחשוד שהטריד שוטרת בחודש החמישי להריונה.

איבגי נחקר שלשום (שלישי) במחלקה לחקירות שוטרים, בחשד לתלונה שהגישה יום לפני כן השוטרת באמצעות בא כוחה, עורך הדין גיא אופיר. השוטרת טוענת כי איבגי פנה אליה בשאלה מינית, וכשענתה לו שהיא בחודש החמישי להריונה, אמר לה: "הפנטזיה שלי היא לעשות לעשות את זה עם מישהי בחודש החמישי". לטענתה, חשה מושפלת ובזויה.
 
לטענתה, הקצין הבכיר אף שלח לה מסרונים הנושאים אופי מינ , אותם העבירה במסגרת התלונה כראייה לחקירת מח"ש. מיד לאחר קבלת התלונה נאסף מידע נוסף הקושר לכאורה שוטרות נוספות שכביכול הוטרדו גם הן ע"י אותו קצין בכיר.

ביום שלישי, במשך למעלה מ- 14 שעות שהתה המתלוננת בחדר החקירות ומסרה את גרסתה, ובשעות הערב אחרי שלחקירה זומן קצין המשטרה היא נדרשה להתעמת עם איבגי והטיחה בו האשמות כבדות.

בעלה של המתלוננת סיפר לאחר חקירתה: "כשאשתי סיפרה לי מה היא עוברת בתחנה התייעצנו בינינו מה לעשות וזה לא קל. ברגע שהחלטנו להתלונן, היא הלכה עם זה עד הסוף וזה לא קל לשבת בחקירה מ – 10 וחצי בבקר ועד 12 בלילה, אבל היא לא חוזרת בה".
על העימות מול מפקד התחנה שהטריד אותה על פי החשד סיפר בעלה של השוטרת: "ממה שסיפרה לי אשתי בלילה, על מרבית החשדות הוא טען שהוא לא זוכר, או שאם אכן הוא התנהג כך זה לא ראוי או שהוא הכחיש אותם. בחלק מהדברים הוא ניסה לגלגל את הכדור לעברה של אשתי וטען 'מדוע לא עצרת אותי אם זה כל כך הפריע לך? מדוע לא פרסת דגל אדום ואמרת לי להפסיק?". 
בתום חקירה שנמשכה כחמש שעות ובמהלכה התעמת כאמור מול המתלוננת נגדו, שוחרר אתמול מפקד אחת התחנות הגדולות בדרום בתנאים מגבילים, ביניהם הרחקה מהתחנה למשך 15 יום ואיסור ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה.
עורך דינה של המתלוננת דיבר בתכניתו של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה": "מדובר בשוטרת מצטיינת עם ותק של 12 שנים שיש עליה חוות דעת מצוינות. היא הציגה לי ראיות שכוללות מסמכים בכתב, וכמו כן יש לנו תיעוד ואימות משוטרים נוספים ששמעו את ההערות הפוגעות של הבכיר".

בהמשך חשף עורך הדין פרטים מהפרשה החמורה לטענתו: "כאשר מרשתי הייתה בחודש החמישי להריונה היא הייתה בישיבה עם הקצין הבכיר וקצינים נוספים כאשר היא הייתה האישה היחידה בחדר. אותו ניצב משנה שאל אותה באיזה חודש היא וכאשר היא אמרה לו שהיא בחודש החמישי הוא אמר לה מול כולם – 'הפנטזיה שלי היא לעשות את זה עם אישה בחודש חמישי'. באותו רגע היא פשוט נכנסה לשוק מוחלט".

לטענתו של עו"ד גיא אופיר, לא היה מדובר באירוע חד פעמי ובהמשך שלח הקצין הבכיר למתלוננת הודעות לא ראויות: "הוא שלח לה הודעות וואטסאפ בהן הוא ביקש ממנה לצלם את עצמה לבושה בחצאית ולשלוח אליו. לא אפרט מה הוא אמר שיעשה אחר כך עם התמונה".

"מתברר שיש עוד שתי מתלוננות", אמר עו"ד אופיר, "שמו של הקצין עדיין לא פורסם בתקשורת, ואם הוא יפורסם לדעתי יהיו עוד מתלוננות. כרגע, רק מהשמועות הגיעו שתי בחורות נוספות, אחת מהן היא ילדה בת 19, שוטרת שח"ם שלדבריה אותו קצין אמר לה 'בא לי לקרוע ממך את הבגדים'. אם מישהו חושב שלהגיד דברים כאלו זו הדרך להגיע אל  ליבה של בחורה אז מדובר בבן אדם מאוד מאוד מעוות".