שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב

כל הכבוד לאבו מאזן על העקביות. 

לפני כמה שנים הוא הכריז על חרם על מוצרים ושירותים שמקורם ביישובים היהודיים ביהודה ובשומרון. יכול להיות שכמה חברים יהודים שמאלנים נתנו לו את העצה הזאת. להכות את היהודים בכיסם, פטנט אנטישמי ישן. היו חברות ישראליות שבנו את העיר הערבית רוואבי ונכנעו לחרם הזה אבל רוב הישראלים נשארו אדישים. הרי מדובר רק  בהתנחלויות.

אחר כך הם תמכו ב-BDS בתנועה הבינלאומית להחרמות וסנקציות על ישראל בכלל לא רק על ההתנחלויות,. אבל רוב הישראלים משכו בכתפיהם כי זה לא  מי יודע מה תפס.ואם הליכוד לא יהיה בשלטון הכל יהיה הרבה יותר טוב. אז אתמול הודיע אבו מאזן שהם לא קונים יותר תנובה שטראוס אוסם עלית ופריגת. אולי הפעם יתעוררו כמה ישראלים כשיבינו שהחרם  הערבי נגד ישראל לא רואה קוו ירוק ולא באמת מבדיל בין ברקן לקרית גת. אולי הפעם יבינו ויפסיקו להעסיק שבחי"ם. ואם לא – אז בשלב הבא.

שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע
אז נרגענו מנוני מוזס, אבל מתברר שהוא לא האויב היחידי של עם ישראל. צריך להמשיך ללא לאות לטפל בכל מי שמסכן את הקיום שלנו כאן,
ועכשיו הגיע תורם של הפרופסורים החברים בועדות השיפוט של פרס ישראל.

אתמול פורסם כי פרופסור אריאל הירשפלד ופרופסור אבנר הולצמן פוטרו מוועדת פרס ישראל לספרות ושירה, היום מתברר כי מפיק הקולנוע חיים שריר הורחק מוועדת פרס ישראל לקולנוע, מה שגרם את התפטרותו של הבמאי רם לוי מהוועדה.

את כל הפיטורים והטיהורים האלה מבצעת לשכת ראש הממשלה. לך תדע ממי האנשים האלה מנסים להפרע עכשיו. מה אמורים הירשפלד ונוימן לעולל לביבי שלנו. ירון לונדון העלה אפשרות שלשכת ראש הממשלה רוצה למנוע אפשרות של הענקת פרס ישראל לספרות לדוד גרוסמן. הוא עוד עלול לשחזר את נאום המנהיגות החלולה שלו מתקופת אולמרט לתקופת נתניהו.

בקיצור אנחנו בעידן הטיהורים הגדול. זה התחיל בתקשורת, נמשך בספרות וקולנוע. בקרוב אצלכם בבית.