החשודה ברצח חברתה לחדר בבית האבות בחיפה, תישאר במעצר, כך נקבע בתום דיון בו נדחה הערר אשר הגיש סניגורה של החשודה. ביום שלישי הוארך מעצרה של החשודה בת ה- 82 פעם נוספת, בשבעה ימים נוספים. על החלטה זו הוגש הערר לבית משפט המחוזי בעיר.


כזכור ביום שישי האחרון נמצאה בחדר בבית האבות "בן יהודה" בחיפה גופתה של בת ה-90, חברתה לחדר של החשודה, כאשר עליה סימני אלימות. מהחקירה עלה כי לא היו סכסוכים קודמים בין השתיים. החשודה, קלרה לוין בת ה-82 מקרית ים, טענה בחקירתה כי באותו הערב תקפה אותה המנוחה באמצעות סכין וכאשר הדפה אותה מעליה לצורך הגנה עצמית, נפלה הקשישה, נחבלה ומתה.

החשודה עברה השבוע תהליך הסתכלות בבית החולים הפסיכיאטרי טירת כרמל. עו״ד לאוניד פרחובניק המייצג אותה מטעם הסניגוריה הציבורית טען כי נחרד לגלות שנאזקה למיטה למרות גילה המתקדם ומצבה הרפואי.

שופט השלום גיל קרזבום קיבל את עמדת הסניגור והורה להימנע מאיזוקה במהלך האישפוז וההסתכלות. "החקירה נמצאת עדיין בעיצומה וטרם התקבלו תשובות סופיות של הבדיקות הנדרשות. הקשישה טוענת כי פעלה מתוך הגנה עצמית במטרה להגן על חייה״. אמר הסניגור, והציע כי מרשתו תועבר למעצר בית לבית אבות מרוחק בנהריה, ובתוך כך תוכל המשטרה להמשיך את פעולותיה בתיק החקירה. 


היום נדחה הערר אשר הגיש הסניגור על ההחלטה להאריך את מעצרה, והיא תישאר במעצר לפחות עד יום שני הקרוב.