סגנית נשיא בית משפט השלום בחיפה השופטת אורית קנטור שחררה למעצר בית מלא עד לתחילת השבוע הבא, את החשוד בגרימת מוות ברשלנות, אי מתן זכות קדימה והפקרה לאחר תאונה במוצאי שבת באזור צומת רכסים. 
 
באותה תאונה קיפחה את חייה אישה שירדה מרכבה וחצתה את הכביש שלא במעבר חצייה ועל פי החשד נהג החשוד ברכבו ופגע בה בעוצמה פגיעה שגרמה למותה.
 
בבית המשפט טען נציג המשטרה כי החשוד שהיה ברכב עם רעייתו נמלט מיד אחרי התאונה תוך שהוא מפקיר את המנוחה ונעצר בקיסריה לאחר שקיבל שיחת טלפון מקצין משטרה.
 

בחקירתו טען החשוד כי לא ידע שפגע בהולכת רגל וכי סבר שמראת צד ימין שלו התנפצה כתוצאה מחפץ שהושלך כביכול לעברה. בבית המשפט ביקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד ולחילופין לאסור עליו ליצור קשר עם רעייתו.
 
השופטת קנטור, העלתה הערה במהלך הדיון כשציינה. "בית המשפט מעיר כי המנוחה היתה נאשמת בפני וליוויתי את עניינה לאורך מספר רב של ישיבות עד אשר ההליכים הותלו עקב אי איתורה. לטעמי על המבקשת לקחת בחשבון בהמשך החקירה אספקטים שונים המתייחסים לזהותה של אותה מנוחה ולא אוסיף".
 
בהחלטתה לשחרר את החשוד למעצר בית ציינה השופטת קנטור. "שוכנעתי כי בשלב זה קיים יסוד סביר לחשד כי החשוד עבר עבירה של הפקרה לאחר תאונה. עיינתי בתיק החקירה עיין היטב ובתשתית שהוגשה לי בשלב זה לא מצאתי קיומו של חשד כי החשוד עבר עבירה של גרימת מוות ברשלנות, בחומר הראיות לא מצאתי ראיות המאששות חשד זה".