בן כספית הוא השוטר הרע: 

גורמי בטחון עלומי שם התנפלו היום על נפתלי בנט בקשר לתפקודו בצוק איתן והאשימו אותו שנעלם למאבטחים, שירד לשטח ללא תיאום, ששוחח עם קצינים ללא רשות ועוד חופן של שטויות מהסוג הזה.  אני אומר לגורמי הבטחון עלומי השם האלה, שבטח קשורים איכשהו לראש הממשלה ולשר הבטחון, שלמרות שאני האחרון בעולם שיצביע בנט, אני יודע מהבדיקות שאני ועתונאים רבים נוספים ערכנו במהלך צוק איתן שאלמלא בנט, לא היתה מתבצעת פעולת המנהרות.

אם זה היה תלוי רק בצמד הפחדנים נתניהו ויעלון עד עכשיו היינו מדשדשים איפשהו. בנט היה זה שזיהה את איום המנהרות, זה שהלך עליו בכל הכוח, זה שנדנד לקבינט ובסוף שכנע את הקבינט שצריך לעשות פעולת מנהרות, אנחנו צריכים להגיד תודה שמר בטחון נתניהו לא הצליח לקלקל את זה. עכשיו הם מנסים לקלף ממנו כמה מנדטים, אבל אנחנו כאן כדי לספר את האמת.
 
 האזינו לקטע המלא »
 

אריה אלדד הוא השוטר הטוב:
היום כ"ו בשבט. שזה יום אחרי כ"ה בשבט. היום בו  לפני 73 שנים נרצח אברהם שטרן, יאיר, מי שהקים את מחתרת לוחמי חירות ישראל.  הבריטים גילו את מקום מחבואו כבלו אותו וירו בראשו. אלפי אנשים כבר נפלו למען המדינה מאז. רבים נשכחו. אבל מידי שנה , בבית הקברות הקטן בנחלת יצחק, לא הרחק מתחנת הרדיו שלנו בגבעתיים מתחולל הפלא : מאות בני נער, שאפילו ההורים שלהם עוד לא נולדו בעת שיאיר נרצח – עולים לקברו.  מעריצים את דמותו. משורר ולוחם, נרדף עד מוות בחייו ומקור השראה לדורות אחריו. מעט מאד מאנשי לח"י נותרו בחיים לעלות על קברו ולשיר חיילים אלמונים – אז היום היתה שם ושרה  במקומי, כי אני כאן – בתי קרני. דור ההמשך.