אני מרגיש כמו בחורה שנאנסה להבדיל הבדלי הבדלות ואומרים לה סתמי את הפה. פשוט ככה. האם אתם רוצים שזה יקרה במדינה?”, כך אמר הבוקר (רביעי) מני נפתלי, אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה, בראיון לרזי ברקאי בגל"צ.

נפתלי, שהדוברים מטעם ראש הממשלה מנסים מאז פרסום דו"ח מבקר המדינה להטיל עליו את האחריות להוצאות המזון המופרזות שהיו בתקופה בה עבד אצל בני הזוג נתניהו, וטוענים כי ההוצאות ירדו בחצי לאחר שעבודתו הופסקה אמר על כך: “אלה טענות שקריות כמו הטענות שאני אלים". "אני מתכוון ללכת בנושא הזה עד הסוף. על כל דבר שקרה והיה ומה שאני מעורב”, אמר נפתלי. 
 
 
"אני הגעתי לנהל את הבית. מי ששולט בכספים הוא עזרא סיידוף שמנווט את הכספים. אתם צריכים לשאול מה עם הוצאות משרד ראש הממשלה. האם יתכן שהוצאות משרד ראש הממשלה עברו לבית?”, אמר נפתלי ורמז כי ההוצאות לאחר שעזב ירדו משום שבבית ראש הממשלה החלו להשתמש בתקציב משרד ראש הממשלה,  "תפנו למשרד ראש הממשלה ותשאלו לאן הלך הכסף”, אמר נפתלי ואף נתן דוגמא: "בתקופה שלי משכתי שתיה ממשרד ראש הממשלה שעברה לבית ראש הממשלה. זה לא רשום בדו"ח”. 

 
על הטענות המושמעות נגדו אמר: “יוצאים נגדי עורכי דין בתקשורת ואומרים עלי דברים הזויים”.  הוא סיפר כי גם הוא שילם מכיסו במקרים מסויימים עבור משפחת נתניהו: “גם אני קניתי מכיסי ולא הוחזר לי כסף, טיפות אף ודברים כאלה. אני לא רוצה לחזור לזה. תאמין לי שהוציא את הכל”. לבסוף אמר: "יש אנשים שפוחדים לתבוע את ראש הממשלה. אני מרגיש מאוד פגוע ואני אתמודד עם הכל. אני נפשית וגופנית חזק”.
 
חפץ: "למה נזכר בליקויים רק אחרי שהוא תובע מאות אלפי שקלים?"


ראש מטה ההסברה של נתניהו, ניר חפץ, שעלה לשידור אחריו, הפריך את כל טענותיו של נפתל ואמר: "שמעתי את הראיון ההזוי הזה והייתי צוחק אם זה לא היה עצוב. הבחור הזה שרץ מאולפן לאולפן ואומר שהוא פגוע ומלכלך ומטנף ובתקופת בחירות מגביר את הקצב ומנסה להיות שחקן במגרש הפוליטי מרגיש פגוע. איפה היה הצדיק הזה כשעבד? למה נזכר בליקויים רק אחרי שהוא תובע מאות אלפי שקלים?”.

חפץ נשאל על החשמלאי אבי פחימה, שעל פי הדו"ח הוזמן לבצע ביום הכיפורים עבודות עבור משפחת נתניהו בביתם בקיסריה ואמר: "משפחת נתניהו עומדת בתוקף ששנים רבות לא היו בבית ביום כיפור ומעולם לא הזמינו חשמלאי ביום כיפור”. על סרטון התדמית של מושיק גלמאין אמר: "זכותה של משפחת נתניהו כשיש אג'נדה להראות שהיא חיה בארמונות פאר ולהכניס לבית מצלמה של אדם שיראה את האמת. היום יש לנתניהו כלי אדיר של ניו מדיה שבו הוא יכול להראות מה שהוא רוצה בלי שיש לו עורכים באמצע שיש להם מטרות נסתרות”.
חפץ נשאל לתחושות בבית משפחת נתניהו בעקבות פרסום דו"ח המבקר ואמר: "ראינו את הדוח והרגשנו שההר הוליד טיפות אף”. 
ובתוך כך פורסם הבוקר בגל"צ סקר שנערך אתמול מייד לאחר פרסום דו"ח המבקר, ובדק את השפעת הדו"ח על המצביעים. הסקר מגלה כי 41% טוענים שעכשיו יש פחות סיכוי שיצביעו לנתניהו, 49% אומרים שלדו"ח לא תהיה השפעה על בחירתם ו-4% אומרים שהדו"ח מגדיל את הסיכויים שיצביעו נתניהו.
על פי הסקר, שנערך על ידי מכון שילוב מילוורד בראון, בקרב הנשאלים שמתכננים להצביע לליכוד בבחירות הקרובות, 23% ענו כי יש פחות סיכוי שיעשו זאת בעקבות הדו"ח, לעומת 15% שהשיבו שיש יותר סיכוי שיתמכו בנתניהו. 50% מאלו המתכננים להצביע לליכוד השיבו שלדו"ח לא תהיה השפעה על בחירתם.