איומים חמורים על חייו של ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן. החל משעות הלילה המאוחרות (רביעי) תוגברה האבטחה סביב ראש עיריית פתח תקווה וזאת בשל מידע מודיעיני חם שנתקבל בתחנת המשטרה ולפיו מסתמנת כוונה לפגוע בברוורמן.

בשיחה שקיים אתמול בביתו עם מפקד משטרת פתח תקווה סנ"צ טל פיקרביץ, עודכן ברוורמן כי לנוכח המידע הועלתה רמת האיומים נגדו ומעתה הוא מוגדר בדרגה 6 הגבוהה ביותר והמצריכה הרחבה ממשית של סל האבטחה סביבו.
עד לאחרונה, בעקבות אירוע נקודתי הוצמד לראש עיריית פתח תקווה, מאבטח אולם החל מהלילה נדרשה העירייה לדאוג לזקיף שיעמוד בכניסה לביתו וכן למאבטח שילווה אותו בכל מקום. 

כמו כן מבצע חבלן משטרה סריקה בביתו בליווי כלבן ובנוסף מבקר קצין בכיר מהתחנה מידי בוקר ולילה בביתו כדי לשוחח עימו לפני צאתו לעבודה ועם שובו על מנת לבדוק את הלך הרוח סביבו במהלך היום.

במשטרה לא עדכנו את ברוורמן בפרטים מעבר להודעה על תגבור סל האבטחה סביבו במיידי, אולם, גורמים שונים טוענים כי מדובר באיומים שמקורם באירוע שהתרחש הקשור להתנהלות העירייה ומפעיל לכאורה מכבש לחצים בעת שבו תיק הבנייה בעניינם עתיד להיכנס לדיון בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. אלא, שמדובר בהערכה בלבד והמשטרה בשלב זה שומרת צמוד לחזה את נסיבות האיומים והמידע שהגיע לפתחה.

ברוורמן: "בהחלט לא נעים אך כנראה שזו נורמה" 

ראש העירייה איציק ברוורמן אישר את הפרטים וציין. "קיבלתי עדכון במהלך הלילה על העלאת רמת האיומים כנגדי ועל הצורך בתגבור סל האבטחה כשמעתה גם ימוקם זקיף בכניסה לבית. כמו כן יתוגברו סיורי האבטחה בסביבת ביתי אולם מעבר אני ממש לא יודע כי פשוט לא שאלתי. קיבלתי את הבקשה של המשטרה ואני נצמד להנחיות".
מה התחושה שלך?
"זה בהחלט לא נעים אבל כנראה שזוהי נורמה שאותה חווה לצערי כל נבחר ציבור בתפקיד בכיר כראש עירייה שיש בכוונתו להיאבק בשחיתות ולהקנות ערכים והתנהלות על פי דין. באתי לכאן כדי לעשות את העיר טובה יותר וכנראה שזה מצריך גם לעבור את המסיכת הזאת".
מה אומרים בבית לאישה ולילדים?
"אין צורך להכביר במילים מדובר באנשים נבונים שמבינים עניין. אני מאמין שהמשטרה תעשה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר ותאפשר לי להמשיך לנהל את העיר על פי נורמות החוק. ישנם כנראה כאלה שהמדיניות החדשה הינה בעוכרם והם מפעילים שיטות של איומים והפחדה אבל אני הגעתי מתוך מטרה מסויימת וסיכומים נעשה בסוף הקדנציה".
בראיה לאחור כל המירוץ לתפקיד לאור האיומים האלה היה משתלם?
"שוב סיכומים ובחינות נעשה בסוף הקדנציה אבל אני לא באתי לתפקיד לצורך הטבת שכר או עניין פרטי אלא כדי להנהיג הרגלי התנהגות שונים עם מדיניות כפופה לחוק ואני מקווה ומאמין שבסופו של דבר אצליח להטמיע את האמונה שלי בעירייה".