קרב הגרסאות בין עובד מעון ראש הממשלה לשעבר מני נפתלי ובין משפחת נתניהו נמשך. 



בהקלטה שפרסם היום (שני)  אריק רוזנטל, יועץ התקשורת של מני נפתלי, בעמוד הפייסבוק שלו, נשמע עובד לשעבר במעון ראש הממשלה מתייחס להאשמות כלפי מני נפתלי ומבטל אותם. 

ששמעתי את זה, אמרתי איך יכול להיות שאומרים דבר כזה על מני״, אומר העובד, מני רק היה מבצע. הוא ביצע את מה שהיא ביקשה. הוא דאג שזה מה שיהיה. בגלל שהוא בנאדם כזה טוב, והוא הביא לה מה שהיא רצתה, ככה זה הדרדר״.

 


 
״הייתי לידו ברוב המקרים״, העובד משחזר איך הכל עובד, ״היא מתקשרת ומבקשת לאכול מקדוש נגיד, הוא מתקשר אליו, מעביר לה את התפריט, ואז את הילדים, ולפי זה נעשית ההזמנה״, הוא מסביר ורוזנטל נשמע שואל אותו, ״נגיד שרה אומרת למני, אני רוצה לאכול היום שניצלים. ככה זה נשמע?״, הוא שואל, והעובד משיב כי הוא היה צריך לשאול כל אחד מבני המשפחה מה הוא רוצה לאכול ומאיפה, ומספר על מצב שבו ארוחת הערב יכולה להיות מוזמנת מארבע מקומות שונים. 

  ״הם משקרים?״, שואל רוזנטל.  ״כן. חד וחלק. זה בכלל לא נכון״, משיב העובד, ״אם אומרים שמני היה בזבזן זה שקר, זה בכלל לא נכון..הוא לא יכול גם היה להיות בזבזן. הוא לא יכול להזמין על דעת עצמו״

 רוזנטל שואל את העובד מדוע הסכים להחשף, אחרי שחשש תחילה, ״אני רואה מה שעושים לו, שמאיימים עליו וכל מה שעובר עליו״, אומר העובד ומספר על החשש לדבר נגד רוה״מ ורעייתו, ״זה מפחיד מי שאין לו אומץ ככה לבוא ולדבר על רוה״מ ואשתו. זה מפחיד״, מסכם העובד.