סוף עצוב לחיפושים. לאחר תקוות קלושות של משפחתו לנסות ולמצוא אותו בחיים, נמצאה היום (שלישי) גופת הנעדר, שי יעקב נעם, בסמוך ליישוב אבנת, על קו המים. 

מציאת גופתו של נעם התאפשרה לאור ראשון של בוקר, כשמסוק משטרתי זיהה את הגופה שרועה על החוף לאחר שנפלטה מהמים וכוחות מיחידות החילוץ שהשתתפו בחיפושים פעלו להוציאה אל כוחות ההצלה.

במשך חמישה ימים עמלו כוחות ממשטרת ערד ומרחב נגב, בסיוע יחידות החילוץ ומתנדבים בחיפושים נרחבים אחר הנעדר. בעת הסערה שהתרחשה בשבוע שעבר, נעם, בן ה-31 מרחובות, יצא מאכסניית עין גדי ביום שישי לפנות בוקר ומאז נעלמו עקבותיו. 
 
בסריקות שנערכו על ידי מסוק של היחידה האווירית בשיתוף עם יחידות החילוץ של עין גדי ומגילות ושוטרי תחנת ערד, אותרה גופתו של הנעדר, אשר סבל מבעיות נפשיות. במהלך הסריקות מהאוויר הבחינו בגופה באזור חוף אבנת ולשם כיוונו את הכוחות העוסקים בחיפושים. לאחר איתור הגופה, נעשו פעולות לחילוצה מהחוף והיא הועברה לזיהוי. 

ממידע שהגיע לשוטרים עולה כי אירעה תקלה ברכבו של הנעדר, הוא לן לילה אחד באכסניה בעין גדי ומשם ירד ככל הנראה רגלית לאזור ים המלח.
לילה לפני שנמצאה הגופה, צפו כוחות החילוץ והמשטרה בסרטוני אבטחה שתיעדו תצפיות צה"ליות באזור ים המלח ושם זוהה הנעדר כשהוא פוסע באזור המדובר. בסרטונים נחשף כי הנעדר נכנס לתוך ים המלח ביום שישי ומאז לא יצא מהמים ולכן ההערכה היא כי הוא מת בתוך המים.
 
אתמול, ארבעה ימים לאחר היעלמותו, כוחות החילוץ שצפו בסרטונים, איתרו חפצים השייכים לנעדר ביניהם מעיל פליז, מפתחו רכבו ודירתו שנמצאו על החוף צפונית לנחל דוד. ממצא זה להרחבת החיפושים באזור ים המלח, החוף ונחל ערוגות והעלה את החשש הכבד לחייו, דבר שאומת היום. 
בשל מזג האוויר הסוער והבולענים באזור ים המלח היה חשש כבד לחייו. בחיפושים אחריו השתתפו יחידות החילוץ ואליהם הצטרפו בני משפחתו של נעם.
בעקבות תנאי מזג האוויר הקשים לא הצליחו יחידות החילוץ להתחקות אחר עקבותיו של הנעדר ורק היממה האחרונה שסיפקה מזג אוויר רגוע לכאורה הובילה לגילוי הגופה.

 
ניר ונגר, איש יחידת החילוץ סיפר על החילוץ: "אתמול בלילה עבדנו בשיתוף פעולה עם גורמי צבא באזור וגילינו שהוא היה באמת באזור החוף ליד עין גדי. איתרנו תנועה שלו בתוך המים. בשעות הבוקר עם אור ראשון התחדשו החיפושים במים עם סירות. צריך לזכור שהחופים הלא מוסדרים של ים המלח הינם חופים מסוכנים בעיקר בשל הבולענים ובוץ טובעני. בסופו של דבר המסוק המשטרתי איתר את הנעדר שככל הנראה נסחף לחוף כ –20 ק"מ צפונית לעין גדי. אנשי יחידות החילוץ הוציאו את הגופה והעבירו אותה למקום אורבני שבו יחידות הסיוע אמורות לטפל בו לרבות מד"א משטרה ואחרות".