פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (חמישי)  לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד קלרה לוין בת ה- 82 מחיפה בגין הריגת שותפתה לחדר, קריינה בקר ז"ל בת ה- 90 בבית אבות 'בן יהודה' בחיפה. 
 
מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ענבל ברנסון עולה כי השתיים התגוררו יחדיו באותו החדר בחודשיים אשר קדמו לאירוע. לפני כשלושה שבועות, כך עולה מכתב האישום, החלו השתיים להתווכח, והעימות גלש לכדי עימות פיזי. במהלך העימות, כך נטען, היכתה הנאשמת את המנוחה בפניה וחסמה את פיה ואפה. בהמשך תפסה הנאשמת בצווארה של המנוחה, ותוך שהיא לוחצת על צווארה בחוזקה, דחפה אותה והפילה אותה על הרצפה. לאחר מכן, הזעיקה הנאשמת עזרה באמצעות לחצן המצוקה הנמצא בחדר. 
 
"עובדי בית האבות אשר חשו לחדר, מצאו את המנוחה מוטלת על הרצפה, שכובה על צידה, ולצידה שיניה התותבות, שנפלו מפיה, ומכשיר השמיעה, שנפל מאוזנה. בידה נמצאה סכין קהה", כך נכתב בכתב האישום. 
 

עוד עולה מכתב האישום כי כתוצאה ממעשיה של הנאשמת, נגרם מותה של המנוחה, קרוב לוודאי בעקבות הפעלת לחץ על צווארה, וייתכן גם בשל חסימת פיה. עוד נטען כי במהלך העימות נגרמו לנאשמת שריטות ופצעי שפשוף באזור הפנים.  הפרקליטות מבקשת כעת לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

עורך הדין לאוניד פרחובניק, שמייצג את הקשישה מטעם הסניגוריה הציבורית, הסביר את גרסתה: ״הקשישה ממשיכה לדבוק בגירסתה כי פעלה מתוך הגנה עצמית במטרה להגן על חייה. טענתה זו אף עולה בקנה אחד עם העובדה שבכתב האישום מצויין במפורש כי המנוחה נמצאה עם סכין בידה ולקשישה נגרמו פצעים וחבלות".