מה עושה טיל שיאהב בתל אביב? קמפיין אנונימי, לבינתיים, החל תחת הכותרת ״סוכני המהפכה״ וכולל סרטון שהופץ ברשת היו-טיוב ומציג משאית שמסתובבת באזור בתל אביב כשעליה דגם של טיל שיאהב איראני. ככל הנראה המבצע החל היום (שני) על רקע הופעתו הצפויה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בקונגרס האמריקאי. על הדגם של הטיל כתוב ״חפשו אותנו בפייסבוק - סוכני המהפכה״ 

בהודעה שפורסמה בצהריים, עליה חתומים ״סוכני המהפכה״, נכתב כי הם יצאו "לשטוף את המדינה" במטרה ״לשנות את חייהם של אזרחי מדינת ישראל״. האלמונים שעומדים מאחורי הקמפיין מתחייבים בהודעתם ״לעשות  מהפכה אמיתית בישראל״, וכותבים: ״משמרות המהפכה אולי יודעים לפתח טילי גרעין שמאיימים על ישראל, אבל אנחנו יודעים לעשות מהפכות אמיתיות".

"הפצצה האיראנית אכן מאיימת על ישראל, אבל יש עוד פצצה המאיימת על מדינת ישראל- הם 'הסוכנים'. למדינת ישראל הסתננו אלפי סוכנים המונהגים על ידי קבוצה לא מבוטלת של 'סוכנים בכירים' ששומרים על קשר שתיקה. יש קודים ברורים בהם רק הם מדברים. את הקודים האלה רק הם מבינים, קודים שלא ידועים כלל ועיקר לאזרחי מדינת ישראל״, נאמר בהודעה. החתומים על ההודעה מתחייבים לפרוץ את "קשר השתיקה", ומבטיחים להטיל את ״הפצצה האמיתית״ תוך שהם מתחייבים כי ״בעוד מספר חודשים נוכל לייצר אלטרנטיבה אמיתית לאזרחי ישראל, כזו שתשנה את חייהם של מיליוני אזרחי מדינת ישראל לטובה״. את הסיבה למעטה החשאיות הם מסרבים לחשוף בהודעה: ״בשל חשאיות הפרויקט, אנו סוכני המהפכה לא נוכל לחשוף את הפרטים המלאים".

"אנחנו זקוקים לכם. אנחנו רוצים שתצטרפו אלינו. אם אתם חפצים בשינוי הכללים אנחנו כאן. בימים הקרובים נתקשר עימכם באמצעות הרשתות החברתיות ומייל זה.  אל דאגה, ביום שנחליט כי די לנו בהסוואה נשתף אתכם. שלכם 'סוכני המהפכה', בדרך לשינוי… ״, מסכמים המארגנים.

קישור לסרטון: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=651962101615209&id=651680214976731