אלמנתו של קצין מג"ב שנרצח בפיגוע הדריסה בירושלים, ילדה בן שיקרא על שם אביו. דרין אסעד (35), אלמנתו של קצין משמר הגבול רפ"ק ג'דעאן אסעד ז"ל מבית ג'אן שבגליל, אשר נרצח בפיגוע דריסה בירושלים לפני כארבעה חודשים, ילדה הבוקר בן במשקל 3.550 ק"ג במחלקת יולדות במרכז הרפואי זיו בצפת.



הלידה התבצעה בניתוח קיסרי כאשר אמה של דרין מלווה אותה ומחוץ לחדר הניתוח ממתינים לה כל בני המשפחה, הוריו ואחיו של ג'דעאן ז"ל. המיילדת הבכירה במרכז הרפואי זיו, סוהילה גאנם, שליוותה את היולדת מספרת, כי הלידה לוותה בהתרגשות גדולה, וכאשר הגיח התינוק לאוויר העולם הזילו כל הנוכחים דמעה.

"ליוויתי כבר אלפי לידות, וזאת אחת מהלידות שאזכור תמיד", סיפרה. "זו היתה חוויה חזקה, מרגשת מאוד, שמחה ועצובה. כאשר הנחתי את התינוק הבריא והיפה על החזה של אמו, היא בכתה מהתרגשות ויחד איתה בכו כל הנוכחים בחדר. לאחר מכן העברנו את האם להתאוששות ואז גם יצאתי עם התינוק אל בני המשפחה שחיכו נרגשים. בני משפחתה של דרין, ההורים והאחים של ג'דעאן. כולם חיבקו ונישקו את התינוק החמוד ובכו מאוד" סיפרה גאנם.
 
יחיא אסעד, אחיו של רפ"ק אסעד ז"ל סיפר כי למרות העצב הגדול, המשפחה מתרגשת ומתרכזת בשמחה על הולדת התינוק החדש. "לכל המשפחה ובמיוחד לדרין היתה תקופה קשה מאז הירצחו של ג'דעאן. הלידה והתינוק שהצטרף למשפחה שיחררו הרבה רגשות אצל כולנו וכעת אנו משתדלים להתרכז בשמחה. התינוק החדש יקרא על שם אביו ויחד עם אחיו אמיר בן השנתיים יעזרו לנו לזכור את ג'דעאן וימשיכו את דרכו". 
 

רפ"ק אסעד ז"ל היה בן 39 במותו. בפיגוע הדריסה אשר אירע בירושלים ב- 5.11.2014 נפצעו עוד שני בני אדם באורח קשה ועוד 10 נפצעו באורח קל עד בינוני. דרין אסעד היתה אז בתחילת החודש השישי להריונה. אסעד ז"ל הותיר אחריו גם את בנם, אמיר, בן השנתיים, הורים וארבעה אחים.