מני נפתלי פונה לציבור בבקשה עזרה במימון המערכה המשפטית מול אנשי משרד ראש הממשלה, וביניהם בנימין ושרה נתניהו. "עזרו לי במימון המערכה המשפטית. המאבק נגד משרד רה״מ הוא אינו המאבק האישי שלי, כי אם המאבק של כל העובדים החלשים בישראל״.



בהודעה מטעם יועץ התקשורת, אריק רוזנטל, שמלווה את נפתלי מטעם עורכות דינו: נעמי לנדאו ונאוה פינצ'וק אלכסנדר, נכתב כי "לאחר גל הכפשות נוסף נגד מני נפתלי, שנמשך גם אתמול, ורגע לפני שאוזלים כוחותיו להילחם בכוחות חזקים כל כך, יוצא הבוקר מני נפתלי למסע לגיוס סיוע מהציבור הרחב".
 הקמפיין הועלה באמצעות אתר headstart, שם ניתן לראות את  קריאתו של נפתלי לסיוע מציבור הרחב באמצעות פניה מצולמת בוידאו. בפניה אומר נפתלי, ״שמי מני נפתלי. לצערי, אני לא צריך להציג את עצמי. בשנה האחרונה, הקשה בחיי, אני מתמודד עם כוחות גדולים וחזקים מאוד, הכי חזקים במדינת ישראל, שמנסים בכל כוחם למנוע ממני למצות את זכויותיי כעובד".

עוד אומר נפתלי: "החלטתי היום לעשות מעשה, ולפעול כדי שאני אהיה העובד האחרון שיוצא בשן ועין ממעון רה"מ. מי יודע, אולי בזכות הדיון הציבורי שהמקרה שלי מייצר, אתרום לשינוי התרבות הארגונית במקומות עבודה רבים, בהם המעסיקים מתייחסים לעובדים שלהם כאל עבדים. לשם כך, אני קורא לכולכם לסייע לי במלחמה שלי, שמזמן אינה רק שלי, נגד המעסיק מספר 1 בישראל".