בשל ויכוח פעוט, צעיר תוקף קשישה באלימות: כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד צעיר בן 26 החשוד בתקיפת קשישה בחודש שעבר בפתח תקווה.

הקשישה בת ה-85, תושבת פתח תקווה, הותקפה בעת שהיתה בחנות מכולת במרכז העיר. כתב האישום כנגד אנדריי דובז'נקו, 27 מפתח תקווה מייחס לו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפת סתם.מדובר באירוע שהתרחש בחודש פברואר בשעה שהקשישה, נעמה מרקו, ערכה קניות בחנות מכולת "מעדני מיכאל" בעיר. 
 
מכתב האישום עולה כי החשוד הגיע לחנות ובינו לבין הקשישה התנהל ויכוח, כאשר הצעיר ניסה לעקוף את התור לקופה והתעלם לכאורה מקיומה.

המתלוננת העירה לו על כך והוא בתגובה השיב באלימות מילולית. כשהוא תחת השפעת אלכוהול, החשוד התקרב לעברה של הקשישה בצורה מאיימת וזו הרימה את מקל ההליכה שלה על מנת להניסו מפניה.
בשלב הזה קם בעל החנות מכיסאו, התקרב לעבר הקשישה כדי לגונן עליה ועמד כחיץ בינה לבין הנאשם.
בסרטון רואים בבירור את הנאשם כשהוא מגיע לעברם של השניים ושולח אגרוף לפניה של הקשישה אשר כתוצאה מעוצמת המכה, נפלה לאחור ונחבטה ברצפה.
בכתב האישום נטען כי הקשישה נחבלה ממדף מתכת בחנות ונגרם לה חתך עמוק. בשל פגיעה זו הקשישה איבדה את הכרתה, פונתה לבית החולים ונזקקה לתפרים. 
כבר למחרת האירוע המשטרה איתרה את החשוד המתגורר בסמיכות לחנות המכולת שבה אירעה התקרית. בעדותו קשר עצמו דובז'נקו לאירוע במכולת, סיפר כי היה שיכור וכי הוא זוכר חילופי דברים בינו לבין המתלוננת. "הנאשם טען בחקירה כי הוא לא זוכר שפגע במתלוננת אולם זוכר כי היא זו שתקפה אותו במקל. גם בלי הדברים שלו יש לנו ראיות נסיבתיות וראיות לכאורה הקושרות אותו לביצוע העבירה החמורה", אומרים במשטרה.
כזכור, רק לפני כשבועיים נפטרה הקשישה בלה משיח, שנפלה קורבן לשוד תיקה בחולון. משיח, שהופתעה על ידי צעיר נפלה לאחור אל המדרכה, נחבלה בראשה ונפטרה לאחר אשפוזה בבית החולים.