מני נפתלי הגיש היום (רביעי) לבית הדין לעבודה בירושלים תצהיר לא חתום, השייך לכאורה של שרה נתניהו. 
התצהיר שהוגש נערך, כך על פי ההודעה שנמסרה לבית משפט, ב-9 במרץ השנה במשרד עורכי הדין יוסי כהן. הוא הועבר כראייה לבית הדין. במקביל פנה נפתלי לבית הדין, באמצעות עורכות דינו, נעמי לנדאו ונאוה פינצ'וק אלכסנדר, על מנת שיורה על הגשת התצהיר של רעיית ראש הממשלה או לחלופין להורות על זימונה לעדות. 
אתמול, בניגוד להוראת בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, הפרקליטות לא הגישה את תצהירי העדות הראשית של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, למרות שנשיאת בית הדין קבעה כי התצהיר יוגש לפני הבחירות, חרף בקשת הפרקליטות. 

נשיאת בית משפט האזורי לעבודה, השופטת דיתה פרוזינין, קבעה כי שרה נתניהו תגיש תצהיר עד ליום ראשון הקרוב, ה-15.3 (יומיים לפני הבחירות). 
בהחלטה מתחה הנשיאה ביקורת על הפרקליטות בעקבות השתלשלות העניינים עד כאן. בהחלטה כתבה השופטת כי "החלטות בית הדין אינן בגדר המלצה".
התביעה שהגיש נפתלי מעלה טענות קשות נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. הוא ביקש לזמן אותה, במסגרת התביעה, לעדות בבית הדין. ב-23 בדצמבר קבעה נשיאת בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, השופטת דיתה פרוז’ינין, לבקשת הפרקליטות, כי יוגש תחילה תצהיר עדות ראשית של שרה נתניהו, ורק במידה ובית הדין ימצא לנכון, היא תזומן לעדות. 
כשבוע לאחר מכן, ב- 29 בדצמבר 2014 דחה בית בית הדין האזורי לעבודה את בקשת הפרקליטות להגיש את התצהיר של שרה נתניהו לאחרי הבחירות. הנשיאה נימקה אז ״יש לזכור כי בתי המשפט ובתי הדין לעבודה מצווים לעשות כל מאמץ לנהל תביעות במהירות וביעילות, וקיומן של בחירות בעוד כחודשיים וחצי אינה מצדיקה עיכוב של כל ההליכים בתיק עד לאחר מכן״, שהחליטה באותה נשימה לקבל את בקשת הפרקליטות ביחס למועד הדיון שנדחה מה- 8 בינואר לשבוע אחרי הבחירות, ב- 25 במרץ. 
בבקשה להורות על עדותה של נתניהו או על הגשת תצהיר נטען כי ״גלוי וברור הוא שהנתבעים מנסים להסתיר את הנעשה במעון ראש הממשלה בכל מחיר, ובפרט את התנהלותה של גב' נתניהו״. בפרקליטות נימקו כך את החלטתם שלא להגיש את התצהיר, חרף החלטת בית הדין: ״מלכתחילה סברו הנתבעים כי אין מקום ואין צורך לזמן את אשת ראש הממשלה למתן עדות בתיק זה…הרי שאם בית הדין הנכבד יסבור גם כיום, ולמרות הגשת התצהירים המצורפים, כי יש צורך בעדותה, הרי שמבחינת הנתבעים אין כל מניעה שהגב' נתניהו תתייצב למתן עדות במועד ההוכחות והנתבעים אינם רואים צורך בהגשת תצהיר של הגב' נתניהו מטעמם״.