ביממה האחרונה "מככב" ברשת סרטון חדש, שמתעד אלימות של גבר כלפי בת זוגו: הוא נראה כשהוא גורר אותו בשערותיה בחדר המדרגות בבניין בו היא מתגוררת כשהיא זועקת ומבקשת מבנה בן ה-15 שנקלע לאלימות הקשה שלא יסייע בידה אלא ימשיך להנציח את מעשיו. בינתיים, הגבר שוחרר על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים מכיוון שהאישה לא הגישה תלונה במשטרה, ומכיוון שהוא טען בבית המשפט שבת הזוג הייתה זו שהקדימה להכותו.



את הסרטון העלתה אחותה של האשה המוכה לפייסבוק, והיא נשמעת בו כשהיא דורשת מבן זוגה שיחזיר לה את מכשירי הטלפון שלה, אותם נטל ללא רשותה. בפרסום ברשת הפייסבוק נחשפת האחות אורית גלוסקא כשהיא מבקשת "תפיצו לכל מי שרק אפשר".



על פי הידוע מדובר בתושב אזור המרכז, עורך דין במקצועו המשמש כמגשר, שהתקשר לתחנת המשטרה ומסר כי הוכה על ידי בת זוגו. שוטרים שהוזעקו למקום נפגשו עם המתלונן ששהה מחוץ לביתו ועל פניו נתגלה חתך המעיד על אלימות לכאורה. לדבריו, בת הזוג היתה זו שהיכתה אותו. כשנכנסו השוטרים לדירת הזוג הם גילו את האישה כשגם עליה סימני אלימות וחבלות.



כשנשאלה לפשר הסימנים שעל גופה טענה האישה כי בינה לבין בן זוגה התנהל ויכוח שכלל חילופי מכות, אולם הם הסתדרו וסידרו את העניינים ביניהם.


ניסיונות השוטרים לגבות ממנה תלונה נדחו על ידה על הסף, כך נודע למעריב. יתרה מכך, החוקרים ביקשו מהצעירה לפנות לבית החולים לקבלת טיפול רפואי וגם לשם נשלחה חוקרת מהתחנה שכל ניסיונותיה לגבות תלונה מהצעירה עלו בתוהו.



חוקרי התחנה החליטו שלא לוותר וביצעו את מעצרו של בן הזוג אשר התרעם על מעצרו לאחר שהוא היה זה שהזעיק את השוטרים לטענתו. החשוד ניסה להשפיע על החוקרים שהחליטו להביאו לבית המשפט, אשר שיחרר אותו בתנאים מגבילים.



גם דנה ספקטור ורן שריג נדרשו לנושא בתוכנית הרדיו שלהם, ושוחחו עם עדי, מנהלת העמוד "סקסימאמא", שהסבירה מדוע התפרסם הסרטון בפייסבוק, ומדוע היא החליטה להסיר אותו מהעמוד.