סיגל גלוסקא סירי, האישה שסרטון שלה מוכה על ידי בן זוגה פורסם על ידה ברשת החברתית וגרם לסערה גדולה, התראיינה היום (חמישי) לרינה מצליח בתוכנית "6 עם" בערוץ 2 וגוללה את אירועי השנתיים האחרונים והתקיפה.

 
"אני מתאוששת, מנסה לאסוף את עצמי, אני רואה את הסרטון וזאת לא אני. אני מתבייישת, בעיקר מתביישת שהגעתי למצב כזה, שהיה לי חלק גדול בזה, שכל הזמן חזרתי אליו לאורך כל השנתיים האלה, ממאי לפני שנתיים. נפרדנו וחזרתי. כולם הזהירו אותי ממני, המשפחה, החברים המשותפים שלנו. הוא ואני למדנו יחד בפנימייה ומשם הכרנו".
גלוסקא-סירי היא אם לילד בן 15, אשר צילם את האירוע הקשה וביחד איתו העלה אותו לרשתות החברתיות. לסרטון נחשפו למעלה מ-300 אלף איש. היא סיפרה כי בתחילת היחסים הכל היה בסדר, אך לאחר כחצי שנה החל מסע האימים: "הוא לא הפעיל נגדי מההתחלה אלימות, אחרי חצי שנה זה קרה. הוא התחיל להיות אובססיבי, חבר של אחותי לא יכל לבוא אליי הביתה, השכן שלי מקומה שלישית גם כן. הוא טען שהם מאוהבים בי".

"הוא הרחיק אותי מכל חבר אפשרי או חברה אפשרית. זה התחיל בחברים ואז במשפחה. לא דיברתי עם אחותי תקופה, לא הלכתי לבקר את המשפחה שלי. הוא ריכז אותי אליו. המשענת היחידה שלי היתה הוא". סיגל המשיכה ואמרה "היה לי חלק גדול בזה, אני לא מוציאה את עצמי מזה, למרות כל שלטי האזהרה שהיו. הייתי אישה נאהבת, אישה נערצת. זה עלוב. עלוב המקום שהייתי בו".
כשנשאלה איך החל האירוע היא סיפרה: "הוא לקח לי את הטלפון, שם היו כל הסמסים שהוא שלח לי והקלטה שהוא מכה אותי. הבן שלי ראה שרציתי לקחת את הטלפונים שלי אלי. אני מודה שאם זה לא היה מצולם לא הייתי זוכרת. היו כמה שניות של ערפול לגמרי. כשהשוטרים הגיעו, אמרתי שאני לא רוצה להתלונן, אני מפחדת ממנו. יש נשים שמתלוננת סתם. מה יקרה אם הוא יבוא אלי פתאום".

עוד סיפרה כי "במשך כל החודשיים הוא היה בכל חלון אפשרי בבית שלי. השכנים שלי תפסו אותו בסורגים מקשיב לי, הם ניסו לפגוע בו ואמרתי 'אל תגעו בו'. לא רציתי שיפגעו בו. למה שיפגעו בו? למה שהנכד של השכנה שלי יסתבך בגללו? הוא לא שווה את זה. אני גרמתי לזה, אין סיבה שמישהו ייפגע בגלל זה. אני כל פעם חזרתי אליו וגם מרצון שלי בחלק מהפעמים. הוא כל הזמן גרם לזה שהוא יהיה ברקע". 
כשנשאלה האם תחזור אליו: "ארור היום הזה. לעולם לא אחזור אליו. אני מקווה ביום הראשון שגבר יקלל אותי אני אבין שזאת אלימות. תקשיבו לאימהות שלכן, לאנשים שאוהבים אתכן, לא יכול להיות שכולם אומרים 'את טועה' ואת צודקת. הוא אמר לי שהוא ירצח אותי ואני לא האמנתי. כעת החלפתי צילינדרים בבית, אני מפחדת להיות לבד, הבית כולו מרושת מצלמות. עורכי דינו של החשוד בתקיפה אמרו בתגובה כי "בשלב הזה התיק בעדיין בחקירה, מי שהזמין את המשטרה הוא מרשנו כאשר השוטרים מצאו אותו זב דם".

בן הזוג טוען כי הותקף, השכנים מספרים: "לא שמענו כלום"

בן הזוג נפל  לדבריו במשטרה קורבן לאלימות מצידה של סירי. גם במשטרה מצאו סתירות בגרסתה הפוגעות קשה באמינותה אולם אין בכך כדי לבטל את חומרת מעשיו של בן הזוג.  
 
שכנה באחת הקומות העליונות בשיכון שבו מתגוררים בני הזוג טוענת כי לא ראתה דבר, כמו גם שכניה באותו בלוק: "לא ראינו ולא שמענו דבר וזה מוזר. מה הוא הרביץ לה? אני לא יודעת למה היא היתה צריכה להכניס עוד גבר הביתה בזמן שהיא גילתה מסירות ומטפלת בגרוש שלה שגר איתה באותו בית".
 
במשטרה דוחים את טענתה של סירי, אבל לפי גורמים המעורבים בחקירה התריעו בפניה כי בן זוגה ימוטט אותה בבימ"ש: "ביצענו את המעצר שלו בגלל האירוע החמור, למרות שהוא זה שהזעיק אותנו" אומר גורם המעורה בחקירה. 
 
ל"מעריב אונליין" נודע כי בן זוגה שהזעיק את השוטרים בטלפון דיווח על מקרה אלימות שבו הותקף על יד בת זוגו והוא ממתין ברחוב. כשהגיעו השוטרים הם מצאו אותו על המדרכה כששריטה עמוקה על פניו. מאוחר יותר סיפר לחוקרים כי בת זוגו ניסתה למנוע ממנו לצאת מהבית לאחר שנתגלתה מריבה ביניהם והיא זו שאחזה במכנסיו בחוזקה כשהיא מנסה להוציא ממנו טלפון שהיה בכיסו אולם ככל הנראה היה שייך לה. 
 
מקורבים לבני הזוג סיפרו למעריב: "זו לא המריבה הראשונה ביניהם אבל כאן נחצו קווים אדומים. הם היו במסיבה ככל הנראה שתו יותר מידי וחזרו הביתה כדי להמשיך ויכוח. סיגל טענה שהוא קנאי לה מאד ולכן התחיל הריב.  איך הגיעו לחילופי מהלומות אנחנו לא יודעים. יש ביניהם בעיה, זה ברור, אבל לא האמנו שזה יגיע לפסים כאלה" הם אומרים.