בית הדין האיזורי לעבודה בירושלים קובע היום (ראשון) כי חשיפת התצהיר שהגיש מני נפתלי על הנסיבות שהביאו לידיו את טיוטת תצהירה הבלתי חתום של שרה נתניהו, עשוי לפגוע בפרטיות של צדדים שלישיים שאינם צד בהליך.

בית הדין קבע כי התצהיר יפורסם לאחר ששמותיהם של הצדדים השלישיים ופרטים שעשויים לחשוף אותם, פרט לשמו של עורך הדין יוסי כהן, ששמו כבר נחשף, ושמו של אריק רוזנטל יועץ התקשורת. 
לפי המסמך, נפתלי מספר כי ב-10/3 השנה בשעות הערב, הוא קיבל הצעת חברות מפרופיל בשם א' (השם המלא לא הותר לפרסום ע"י בית המשפט). ההצעה לוותה בהודעה אישית שבה נכתב כי כל התצהירים שהוגשו הם שיקריים. בהודעה נכתב עוד: "אני רוצה למסור לך מידע שיעזור לך, אני מכירה מקרוב את יוסי כהן. אני יודעת שכל התצהירים שיקריים. שמעתי את גב' נהתניהו מדברת איתו לא פעם אחת על עובדים שהתלוננו נגדה ושהוא יציל אותה מהם. 
להודעה צורף קובץ שעליו נרשם תצהיר שרה נתניהו, אותו תצהיר שהגיש נפתלי לבית הדין. נפתלי מספר עוד כי הבחין אותה דמות הגיבה לקישורים בהם הוא תוייג בפייסבוק. נפתלי מספר עוד כי היא התקשרה אליו למחרת בבוקר וסיפרה כי עו"ד כהן כותב עבור נתניהו כתבי שמירת סודיות. שש תביעות נסגרו בדרך של פשרה באמצעות משרד זה. 

בין היתר מגלה נפתלי כי אותה בחורה שלחה לו את התכתובת בלשכתה של שרה נתניהו למשרדו של עו"ד כהן ומהתכתובת עולה כי השניים שוחחו על כך שהבחור שהתלונן על גניבה של מני נפתלי נחקר באזהרה במשטרה. נפתלי מציין: "העניין נראה לי חשוד ופחדתי שמנסים להפליל אותי".