כבר שלושה ימים שנ. (השם המלא שמור במערכת) ובעלה, לא מצליחים לתפקד בשל חשד להתעללות בבתם בת השנתיים וחצי בגן ילדים ברשת מוכרת לפעוטות בעיר.



"ביום שני בשעות הבוקר עבדתי במשק בית בבית המשקיף לגן הילדים של ביתי", מדווחת האם ל"מעריב אונליין". "לפתע ראיתי את הבת שלי בחצר כשאחת המטפלות מחזיקה אותה מהרגליים ומנערת אותה בחוזקה. היא הכניסה אותה לגן ואז חזרה לחצר וגררה שני ילדים נוספים לגן".

האם מספרת כי בתה בכתה בקול גדול: "מיד עזבתי את העבודה ורצתי לגן לקחת אותה. כשנכנסתי לגן בהיסטריה ראיתי אותה בוכה על הרצפה ונאמר לי שהילדה נחנקה מטוש. הרמתי את הילדה על הידיים ופניתי לגננת בדרישה להבין מה קרה, הגננת לא ידעה על המקרה. לא קניתי את הסיפור הכיסוי על הטוש מאחר כשהגעתי בתי הייתה מוטלת על הרצפה ואף אחד לא ניגש אליה".

האם התקשרה למשטרה והגיעו לדבריה שוטרים שלקחו עדות ראשונית מהסייעת ומהאם הנסערת, כשכבר בצהריים ניגשה עם בעלה להגיש תלונה במשטרת מרחב ירקון. "אנחנו לא ישנים, הבת שלי ובעלה על כדורים ובתי הפסיקה בינתיים לעבוד והיא כל הזמן עם הילדה" שלא יורדת מהידיים של האמא", סיפרה ל"מעריב" הסבתא. "גם בלילה הקטנה לא ישנה טוב וכל רעש מקפיץ אותה". עוד אמרה וקנין: "בתי פנתה למנהלת והמנהלת אמרה שתערוך תצפית על הסייעות, אבל זה לא נעשה. מפליא אותנו שהסייעת  ממשיכה לעבוד על ילדים בגן".
 
מהמשטרה נמסר: "בעקבות הדיווח שהתקבל הגיעו שוטרים לגן הילדים ונפתחה חקירה. בסיום החקירה התיק יועבר לעיון הגורמים המקצועיים".

מהרשת נמסר: "אנו בהחלט מבינה לליבם של ההורים המצויים בחוסר ידיעה, יחד עם זאת משום שהאם בחרה לפנות למשטרה אנו מנועים מלערוך בירור פנימי או אפילו לשוחח עם הצוות כדי לבדוק את העובדות. כולנו נצטרך להמתין לסיום בדיקת המשטרה ולפעול בהתאם להנחיותיה. נציין כי ההורים מצביעים ברגליים וכל ילדי הכיתה הגיעו למעון ואנו רואים בכך הבעת אמון בצוות".