סמ"ר יואב לייטמן, שנפצע היום (חמישי) במהלך ניסיון דקירה באיזור אורנית, שיחזר בבית החולים את האירוע שהסתיים בנס רק בפציעות קלות ולא חמור מכך.

כשהוא מוקף בבני משפחתו תיאר לייטמן את שאירע ואמר: "היינו בפעילות מבצעית באיזור אורנית, כאשר שישה שוהים בלתי חוקיים חצו את הגדר. התקרבנו לאיזור הסיוע כדי שנוכל לתפוס אותם בקלות וקיבלנו דיווח שהם מפטרלים לתוך שיח. אני ונהג הג'יפ שהיה איתי התחלנו להתקרב, הקפנו את השיח משני הצדדים ומהרגע שהבנו שזה המקום המדויק, זרקתי פנימה רימון הלם. הם נבהלו ואמרו שהם יוצאים". 

לייטמן המשיך וסיפר: "התחלנו להוליך אותם לכיוון הג'יפ ובזמן שלקחתי מהם תעודות זהות וטלפונים, אחד החבר'ה, נער צעיר, בא מאחורי, שלף סכין מהכיס ודקר אותי ביד. הדפתי אותו ממני והרמתי את הנשק שלי". 
"הוא נצמד אליי ודקר אותי עוד פעמיים או שלוש בראש, תוך כמה שניות ריתקתי אותו לרצפה הסכין כבר לא היית עליו וחבר הצוות שהיה איתי הרחיק את השאר. הוא היה נסער וניסה להתחמק, אבל אז באה התגבורת שלנו, מהר מאוד החליפו אותי שם". 

על התגבורת לאירוע אמר: "קיבלתי מלא מילים חמות, אמרו לי 'צ׳יק צק סגרת את כל האירוע'. מהר מאוד הבנתי שאני בתוך אירוע, כשהוא ספציפית נראה לי חשוד קודם. מרגע שהבנתי שהוא מוציא את הסכין כדי לתקוף, לקח שניות בודדות עד שריתקתי אותו לרצפה ואזקנו אותו". 
לייטמן, שנפצע באורח קל סיכם ואמר: "ראיתי שההאחרים נורא נבהלו, בסופו של דבר החבר'ה האלה באים לעבוד בארץ ולרוב לא מגיעים עם כוונות בטחוניות, לא היה לי אירוע דומה לזה. טיפלו בי בצורה מדהימה ואימהית עד שאמא שלי הגיעה. ההורים דאגו ואז התקשרתי מהר לאמא, שאם תשמע משהו, תבין שאני בסדר. אני מרגיש מצוין, ספגתי פציעות שטחיות ואני מהר מאוד חוזר לצוות שלי. הייתי אמור לסגור את ליל הסדר, ככה קיבלתי אותו בבית".

ד"ר ערן רוטמן, סגן מנהל בית החולים אמר "לבילינסון הובא חייל לאחר אירוע דקירה. הוא נפגע במספר חלקים בצורה קלה. הוא שוחרר בשעות אלה לביתו במצב טוב ויעשה את החג עם משפחתו לשמחתנו. הוא קיבל טיפול מקומי ותפרים, אחרי שעשינו לו בירור ראשוני שהראה שאין נזק רב יותר ובכך הסתפקנו".