המוני בית ישראל יחגגו הערב (שישי) את ערב חג הפסח עם ארוחת ליל הסדר המסורתית. ערב החג הראשון של פסח מאופיין לכל אורך השנים בפקקי תנועה ועומסים בכל רחבי המדינה ואנחנו נעדכם אתכם לכל אורך הערב בכבישים שכדאי להמנע מלהגיע אליהם.


נכון לשעה 19:40, בדרך אשדוד-תל אביב עמוס ממחלף השבעה עד מחלף ראשון לציוןבדרך גהה דרומה עמוס ממחלף מורשה עד מחלף בר אילןבאיילון צפונה עמוס ממחלף הלכה עד מחלף לה גווארדיהבדרך תל אביב-ירושלים עמוס ממחלף שורש עד מחלף הראל וכביש 90 סמוך לקיבוץ עין גדי סגור לתנועת כלי רכב כבדים וקיים מעקף לכלי רכב פרטיים ואוטובוסים בלבד.

רשימת הכבישים בהם צפויים להיות עומסים הערב



כביש נהריה - חיפה מצומת רגבה עד צומת מסריק.
כביש מספר 65 ממחלף עירון עד צומת מגידו.
כביש מספר 75 מצומת נהלל עד צומת העמקים.
כביש החוף ממחלף גלילות מערב עד מחלף קיסריה.
כביש תל אביב חיפה הישן ממחלף דרור עד צומת השרון.
כביש תל אביב ירושלים ממחלף לטרון עד מחלף מוצא.
כביש 443 מצומת מכבים רעות עד צומת גבעת זאב.
כביש מספר 40 ממחלף מאחז עד צומת להבים.
כביש גהה ממחלף גנות עד מחלף גהה.
כביש מספר 6 ממחלף באקה עד מחלף עין תות

המשטרה ממליצה: צאו מוקדם מהבית

על פי ההנחיות שפרסמה המשטרה לקראת החג, מומלץ להקדים את היציאה בערב החג על מנת להימנע מהעומס. בעת תקלה או מקרה חירום יש להימנע מלעצור בשולי הדרך, ולהעדיף לעצור במפרצי בטיחות ותחנות רענון. יש להתקשר למוקד 100 ולהמתין מעבר למעקה הביטחון עד להגעת ניידת משטרה. 
לקראת נסיעות ארוכות עם הילדים מומלץ להיערך מבעוד מועד לתעסוקה עבור הילדים על מנת להימנע מהיסח דעת של הנהג. חשוב להקפיד על התקני בטיחות לילדים. 

אין לשתות אלכוהול לפני נהיגה. במהלך נהיגת לילה או נהיגה ממושכת יש להקפיד על עצירות רענון לעתים תכופות. יש לגלות משנה זהירות להולכי רגל ולילדים בפרט, אשר נמצאים בחופשה. כמו כן, על הנהגים לשים לב גם לרוכבי הדו גלגלי.