צעירה שטיילה בנחל גב, מזרחית להר רמון שבהרי הנגב, נפצעה קשה לאחר שאיבדה את הכרתה ונפלה.

הפצועה חולצה באמצעות מסוק, עקב תוואי הדרך הבעייתי ובשל מצבה של הצעירה והיא פונתה לבית החולים סורוקה במצב קשה. מתנדבי יחידת חילוץ ערבה של המחוז הדרומי ליוו את בני משפחתה אל מחוץ לנחל גב.
 
תחילה, יחידת חילוץ ערבה של המחוז הדרומי הוקפצה למקום, בעקבות דיווח למוקד מאה של המחוז הדרומי מבני משפחתה וחפ"ק הוקם בפיקודו של השוטר הקהילתי רס״מ צ'רלי ביטון.

קודם לכן היום, אירעה טרגדיה, גם היא במהלך טיול חג הפסח, כשאדם כבן 40 נפל מגובה של כ-50 מטרים בנחל אוג, סמוך לים המלח - ונהרג. יחידת החילוץ של 669, שהוזנקה אל המקום בעקבות הקושי בתנאי השטח, חילצה את הגופה. הוא היה חלק מקבוצת מטיילים. מבדיקה ראשונית עולה שהמטייל נפל משביל הליכה לוואדי.
 
באירוע אחר, אישה כבת 50 מרחובות חולצה מתחתית מעלה ימין כשהיא תשושה מאוד. היא טופלה בשטח על ידי כוחות החילוץ. במהלך הלילה טופלו שלושה אירועי חילוץ ואיתור מטיילים. בשעה שלוש לפנות בוקר חולצו חמישה מטיילים בנחל טור לאחר חמש שעות של עבודת סנפלינג מאומצת, כשהם בריאים ושלמים.

שלושה חיילים שיצאו לטיול בנחל צאלים לא יצרו קשר עם משפחותיהם מיום שבת האחרון ולאחר עבודת איתור נמצאו הצעירים בחניון הלילה של מצוקי דרגות. בנוסף, צעיר חרדי בן 17 שיצא לטייל בואדי קלט, לא יצר קשר עם משפחתו עד שעות הלילה המאוחרות. לאחר עבודת איתור נוספת אותר הנער אצל דודו בירושלים.