תושב חולון, בן 32, נעצר ביום חמישי בחשד שהיה מעורב בביצוע של 15 מעשים מגונים בנערות ובצעירות תושבות תל אביב, בת ים וחולון. בעקבות ריבוי של תלונות במהלך החודשים האחרונים מנערות ומצעירות, על כך שנפלו קורבן לחשוד שהיה אורב להן בחדר המדרגות בכניסה לבתיהן או אפילו נכנס עימן למעלית ושם היה מבצע את זממו, הורה מפקד מרחב איילון נצ"מ נתן בוזנה על פתיחה בחקירה במחלק אלמ"ב של המרחב.



לחוקרים היה ברור כי בכל האירועים מדובר בדפוס התנהגות דומה של החשוד, שלא היה מוכר להם. במסגרת החקירה התחקו החוקרים אחר עקבותיו של החשוד, כשהם נעזרים במצלמות אבטחה שהותקנו במספר בניינים ואכן באחד מהם זוהה החשוד בוודאות והוא נעצר כאמור על ידי בלשי מרחב איילון במשטרה.
בחקירתו הודה החשוד בחלק גדול מהמעשים ואף שחזר חלק מהם למול מצלמות החוקרים.
 

הערב יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. מפקד מרחב איילון נצ"ב נתן בוזנה התייחס לאירועים החמורים: "מדובר במעשים מכוערים ובזויים, שהסבו נזק לאותן נערות ובחורות. כולי תקווה שהעובדה שהצלחנו לשים ידינו על החשוד מחזקת, ולו במעט, את תחושת הביטחון של אותן נערות, שחששו להיכנס לפתח ביתם או אף להסתובב חופשי ברחובות. הפעלנו את מירב הכוחות שברשותינו ולא חסכנו במאמצים משום שהבנו שמדובר בחשוד סידרתי עם דפוסי פעולה דומים".