שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב: 

שר הפנים גלעד ארדן הודיע שיפעל לחיוב של כל אזרחי ישראל להצטרף למאגר הביומטרי בתוך מספר שנים, והמהומה פרצה כמעט מיד. כל שוחרי חרות הפרט, חופש הפרטיות וזכויות האזרח למיניהם קפצו כנשוכי נחש, ולמרות שבדרך כלל אני קופץ איתם, הפעם לא, הפעם אני לצידו של שר הפנים. 
הסיכון שהמאגר הזה ידלוף לא לגמרי מטריד אותי. מאז המצאת הרשתות החברתיות הנחת העבודה שלי היא שהכל בחוץ והכל דולף, מצד שני מאגר ביומטרי אמין יאפשר לאלה שתפקידם להגן עלי, על חיי ועל רכושי, לעשות עבודה טובה הרבה יותר מזו שהם עושים עכשיו. העולם בו אנו חיים הופך מסוכן יותר מרגע לרגע ואם יש דרכים לרסן את הטירוף הזה ולהגן על החיים, אז אני בעד הדרכים הללו, בעוד כמה שנים הכל יהיה ביומטרי, עדיף שנשלים ונזרום עם זה למקומות טובים.

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע:
 התביעה הצבאית הגישה אתמול כתב אישום נגד החייל יעקב אלעד סלע, מש"ק מודיעין בחטיבת עציון שאסף ומסר לחבריו המתנחלים מידע כדי להזהיר חשודים בפעולות תג מחיר לפני שעוצרים אותם. האשמה: ריגול חמור. העונש למעשה כזה יכול להגיע עד מאסר עולם.
ריגול חמור הוא לטובת האויב. תג מחיר גורם לנו נזק רב אבל הם לא אויב. ענת קם שגנבה ומסרה מאות אלפי מסמכים סודיים נידונה ל-4.5 שנות מאסר. מרקוס קלינגברג שבמשך שני עשורים ריגל למען ברית המועצות וגילה את סודות המכון הביולוגי בנס ציונה נידון ל-20 שנה. בתו של קלינגברג התחתנה עם אודי אדיב שריגל למען סוריה, התאמן בביצוע פעולות חבלה ונידון רק ל-17 שנה. מרדכי ואנונו מרגל האטום מדימונה נידון ל-18 שנות מאסר.

אז כן, יכול להיות שהמשטרה והתביעה הצבאית מתוסכלות מאד שאינן מצליחות לתפוס את פושעי תג מחיר. אבל לא נסחפתם? ריגול חמור? מאסר עולם?.