הבוקר (שלישי) הפתיעו שי ודרור את פנינה רוזנבלום.



הכוכבת החליטה לתבוע את ביטוח לאומי על תאונת עבודה במסגרת צילומי הריאליטי 'המירוץ למיליון' וזכתה. לשי ודרור היא הסבירה מדוע היה לה חשוב לעשות "פרנציפ" לביטוח הלאומי ולהתעקש על פיצויים. 


"מזל טוב וסימן טוב על הזכייה", בירכו שי ודרור את אשת העסקים. "מגיע לי", ענתה פנינה, "אני כל החיים משלמת ביטוח לאומי אז לא מגיע לי אובדן כושר עבודה?".


צמד השדרנים ניסה להבין איך היד השבורה של רוזנבלום מנעה ממנה לנהל את המפעל שלה, "הרי את לא מייצרת את הקרמים בעצמך", תהו. "נכון חמוד שלי, אבל אתה חושב שזה רק לייצר קרמים? זה לא עובד ככה, צריך לנהל את זה ולבוא כל יום למשרד. הייתה לי יד חבושה ואי אפשר לנהל ככה".

 



רוזנבלום סיפרה שמלבד היד השבורה היא גם איבדה כמה שיניים, "זה הכי נורא, זה ממש פוגם במראה", הזדעזעו שי ודרור, "אנחנו מקווים שאת לא מסתובבת כמו זקן נרקומן בלי שיניים מהתחנה המרכזית".

אחרי שהרגיעה את השניים והבטיחה שדאגה לסדר את "הלוק" שלה, הסבירה הכוכבת למה המאבק נגד הממסד היה כל כך עקרוני עבורה: "זה כל כך לא הוגן, אנשים משלמים כל החיים ביטוח לאומי ואחר כך הם צריכים להילחם. אני הייתי צריכה לקחת עורך דין וגם אם השכר שלו יעלה יותר מכספי הפיצויים זה בסדר כי זה 'פרנציפ', יש חוק במדינת ישראל".