שלום לכם הנה התוכנית המיוחדת לסיכום השבוע וכמו בכל יום חמישי בעשר - מצעד הטיפשים, התחמנים, הסחטנים, נותני השוחד ומקבליו ומזילי דמעות התנין. כולם בחבילה מצחינה אחת. חמישה ימים בחמש דקות 
ביום ראשון דפקו האתיופים בדלת הכניסה לחברה הישראלית ושאלו = יש מישהו בבית? ומשלא נענו כרגיל בעשרות השנים האחרונות, דפקו קצת יותר חזק . ואז התחממו העניינים וכרגיל אחרי שנגמר, פער את פיו הוגה הדעות של המשטרה, המפכ"ל הכי גרוע שהיה אי פעם. זה שבתקופתו היו הכי הרבה שוטרים מטרידים מינית והכי הרבה קצינים מושחתים שלקחו שוחד.

וכה אמר הגאון מדנינו:"מדובר בקומץ מפגינים שלא משרת את המאבק של יוצאי אתיופיה. זו לא מחאה לגיטימית". דנינו, גדול הקשקשנים שהיו אי פעם במשטרה, עומד לפרוש בכל רגע עם פנסיה של עשרות אלפי שקלים שחוץ ממנה ימונה מיד לאיזה תפקיד ציבורי מיותר. לדנינו אין מושג קלוש מה קורה בגטו האתיופי בכפר יונה. למשל אנשים שחיים בלי מטבח, ילדים שבמו עיניי ראיתי משחקים כדורגל במגבת מגולגלת קשורה בחוט כמו לפני מאה שנה.

דנינו השבע, שאם היה שחור, לא היה מפכ"ל אלא מנקה מדרגות במטה הארצי, מספר לנו שזו לא מחאה לגיטימית? סע הביתה יוחנן סע ותאכל משהו. בטח לא אנג'רה, אלא סושי. משהו שאתיופי לא יכול להרשות לעצמו. תאכל! העיקר שהפה שלך יהיה מלא וייפסק זרם ההבלים.

ביום שני התחיל כחלון את המסע שלו ברגל שמאל. לא נורא יחסית לעובדה שאחרי רגל שמאל באה מיד רגל ימין, אלא אם מישהו כמו לפיד למשל הפליא לצעוד שמאל שמאל ושוב שמאל עם המע"מ 0. אז היורש הבלתי חוקי של המע"מ 0, הפעם בלידה מוקדמת, הוא מס הרכישה המפלצתי מבית כחלון. איפה נעלם שיווק הקרקעות הזולות? איפה נעלם התכנון המתוחכם לאן פרח הרעיון של חברות סיניות יעילות שבונות בחצי מחיר?

הכי קל זה להעלות מסים. כל פעם שחסר כסף מענישים את המעשנים ושותי העראק ועכשיו את בעלי הדירות להשקעה. כן אותם רוכשים בעידוד המדינה שבמשך עשורים נתנה להם תמריצים לקנות דירות ולהשכיר אותם בלי מיסים ובלי הטלים ועכשיו הם אויב העם.


אבל תחשבו על זה. השכן שלי בן ה-85 שם חמשת אלפים שקל בפיקדון מסכן והבנק מנכה לו מיד 15 אחוז. השכן שלו, יש לו 30 דירות, אבל על החמשת אלפים הראשונים הוא לא משלם כלום ואח"כ רק 10 אחוז. שם נמצאת הבעיה. העשירים? שיקנו דירות, מ'כפת לי? אבל שישלמו מס בדיוק כמו העניים שיש להם איזה קרן כספית עלובה. בעיה מתקנים לא בענישה סביבתית אלא בהשוואת תנאים לכולם. הבעיה של כחלון היא שאולי כמו לפיד הוא מתייעץ עם המומחים. עזוב כחלון את המומחים. אתה חכם תחליט לבד תראה איזה כיף יהיה.

 
יום שלישי פעמיים כי ליברמן, שכל פעם מצליח להדהים אותנו מחדש בתפקיד הפיל בחנות החרסינה. ליברמן, שאיבד מחצית מכוחו בכנסת, מתנהג כאילו הכפיל את התוצאה ובחיוך זחוח שאין שני לו מתייצב להודיע רגע לפני שנתניהו האומלל הולך לנשיא, מרוקן כיסים אחרי הזובור של דרעי וגפני וליברמן הסדיסט שיכול היה להודיע לפני חודש, מחכה כמו בעינוי סיני לרגע האחרון כדי לתקוע סכין בגב לשנוא נפשו. לא יאומן שיש דברים כאלה. לא יאומן שהלכנו לבחירות מתוך ממשלה יציבה עם בסיס רחב וגמרנו את הסיבוב האחרון עם ממשלת 61 הלכנו בגלל משילות וקיבלנו את דרעי שר הנגב והגליל כי אולי יש כמה שקלים לגנוב ממצפה רמון ומראש פינה. מחר הולכים לנשיא. נפגש מיד אחרי אופרת הסבון.

ביום רביעי הוקמו שתי וועדות. האחת לבחינת מצב בני העדה האתיופית והשנייה להגברת התחרות בין הבנקים כך שאתם תשלמו פחות למפלצות הכסף האלה. האם ברור לכם שמצב האתיופים לא ישתנה בעקבות הוועדה ושלא תהיה שום תחרות בין הבנקים ונמשיך לשלם ים עמלות עם שמות מצחיקים והרבה ספרות?



למה? אחד החוקים הראשונים ברשימת חוקי מרפי אומר כי "אם אתה רוצה להרוג משהו ולהסיר אותו מסדר היום תקים וועדה! אגב, היום מצאתי בחשבון הבנק שלי עמלה בשם "ערוץ ישיר". ניסיתי לצפות בשידור בערוץ הזה - לא משהו, שעמום המחץ. אבל הערוץ עלה לי 35 שקל שעד עכשיו לא הבנתי מה עניין הבנק והערוץ הישיר 
והבוקר, חמישי. איזה כיף. יש ממשלה. כרגיל ברגע האחרון. יש ממשלה שהיא אולי העלובה ביותר שהיתה לנו אי פעם ובשביל זה הלכנו לבחירות. יש ממשלת סחטנים תאבי כבוד. אנשים מיוזעי שחי שרק רוצים תפקיד בכיר יותר ותקציבים גדולים יותר ותארים מפוצצים יותר . אף אחד מהם כמעט לא חושב עליכם שבחרתם בהם. הם לא יסתפקו בפחות מחברות בקבינט מפלגה של שמונה מנדטים עלובים, תקבל שלושה שרים ושרים שיש להם אפס כישורים יהיו מופקדים על החיים שלכם והם לא מבינים כלום בתחום שלהם. שרת משפטים שלא ביקרה בקורס אחד בפקולטה למשפטים שר שיכון שהסתבך עם שיכון לעצמו והרשימה ארוכה .

אבל עוד רגע תתכנס הכנסת. כבוד הנשיא ייכנס לאולם  ואם ליו"ר הכנסת היו ביצים, הוא היה מכריז  כך: 'כבוד הנשיא אני מתכבד להציג בפניך את ממשלת ישראל החדשה, הממשלה הכי דפוקה שהיתה למדינה הזו אי פעם, תודה'".