הוארך פעם נוספת מעצרם של עו"ד רונאל פישר וקצין המשטרה לשעבר רפ"ק ערן מלכה. שופטת בית משפט השלום בירושלים ג'ויה סקפה שפירא, האריכה היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרם של עו"ד פישר וכן של קצין המשטרה לשעבר רפ"ק מלכה החשודים בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, הוצאת מידע תוך שימוש לרעה בכוח המשרה ותיווך לשוחד.

תחילה האריכה השופטת סקפה שפירא את מעצרו של מלכה, וזאת בהסכמת באי כוחו עורכי הדין עופר ברטל ועדי כרמלי, וזאת לדבריהם מאחר וחוקרי המח"ש ציינו בפניהם כי החקירה נמצאת בישורת האחרונה וכי בימים הקרובים כך הבינו תוגש הצהרת תובע בעניינו. 
מנגד ציינו נציגות המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בדיון, החוקרות שרית עדיקא ונועה לימור, כי אין התחייבות מצידן להגשת הצהרת התובע בתוך תקופת ימי המעצר אולם הוסיפו כי "אנו עושים ככל שביכולתנו להגיע למיצוי החקירה בהקדם האפשרי". 

עו"ד של פישר: לא נתנו לו להחליף בגדים ולהתקלח 

מיד אחריו הובל לדיון עו"ד פישר כאשר פרקליטתו עו"ד קרן שפירא ביקשה למחות על כך שהלקוח שלה מגיע לדיון בבגדים אותם הוא לובש תשעה ימים ברציפות, וכן כי לא מתאפשר לו להתקלח ולהחליף בגדים בתנאי המעצר. השופטת סקפה שפירא החליטה להאריך את מעצרו אולם מתחה ביקורת על שב"ס שלדבריה לא העביר לפישר את הבגדים שנמסרו על ידי בני משפחתו.
משב"ס דחו את טענותיה של הפרקליטה וכן של בית המשפט וציינו כי "ברשות העצור בגדים וחפצים אישיים אותם הכניס עם מעצרו, וכן נופקו לו פרטי לבוש נוספים ובגדים תחתונים על ידי שב"ס. כמו כן לעצור מקלחת בתאו. הבהרה זו מועברת גם לבית המשפט לאור התייחסות השופטת לדברים בדיון".
כזכור נעצרו מלכה ופישר בפעם השנייה אחרי הפוגה בת שמונה חודשים בשבוע שעבר, וזאת בעקבות התפתחות מהותית בחקירה ומידע חדש שזרם אל פתחם של החוקרים. באותו יום נעצרה גם עובדת משרדו של פישר ומי שהיתה יד ימינו ותוך שעות של חקירה היא חתמה על הסכם עדת מדינה בפרשה.
הפרטים שמסרה בעדותה היו בהם כדי להעצים את מידת הראיות וביסוס החשדות כנגד עו"ד פישר בהקשר לקצין המשטרה מלכה וזאת מעבר לאותן פרשות שנחקרו קרי, פרשת אלון חסן ופרשת מכלוף גם לפרשות נוספות . בנוסף פוצח גם הקוד הסודי בטלפון הנייד של פישר, מה שסייע לחוקרים בחשיפה למידע וראיות נוספים.
מיד לאחר מכן נפתח מצעד הנחקרים, שעה שלמשרדי המח"ש הובלו בזה אחר זה מנכ"ל מע"צ לשעבר שי ברס, איש התקשורת הבכיר עופר נמרודי ושלשום גם שותפתו לשעבר ופרקליטת מחוז תל אביב עד שנת 2012 עו"ד רות דוד בלום, ששמה נקשר בפרשה בחשדות לפלילים.
בנוסף נעצרו גם קבלן תשתיות גדול, שני אחים שותפים לחברת בנייה, שלושה עורכי דין ממשרדו של פישר וכן הפסיכיאטר הבכיר שנחשד כי העניק חוות דעת פסולה לקצין המשטרה באשר למצבו הרפואי.