אחרי שהודיע ש"לא יהיה מצב שלא יהיה שר דרוזי ליד שולחן הממשלה", והבטיח "הפתעות לנתניהו" במידה ולא יבין את הרמז, עלה חבר הכנסת איוב קרא לשידור אצל שי ודרור. ח"כ קרא הסביר מדוע שר לא יהודי הוא צורך הכרחי במדינת ישראל ובהמשך גם הספיק להיפגע עד עמקי נשמתו משי ודרור ולהשלים איתם באותה נשימה. 


קרא הכחיש שהוא פיזר איומים מרומזים לראש הממשלה והסביר מדוע כל כך חשוב לו שנתניהו ימנה שר לא יהודי: "העיקרון הוא שיש ציבור שלם במדינה שצמא להיות חלק אינטגראלי משולחן הממשלה, לא רק משולחן המלחמות. מישהו צריך לכבד אתת הציבור שנלחם ונהרג ולכן צריך להיות שר שהוא לא יהודי".

"למה אתה צריך להיות שר? הדרוזים בכלל לא אוהבים אותך", אמרו שי ודרור לחבר הכנסת, "יש לנו חברים טובים שהם דרוזים והם אומרים שאיוב קרא לא מייצג אותם". קרא מיד נכנס למגננה: "ברור לי מאיפה האהבות של החברים שלכם באות. אני אמרתי שאני מייצג את העדה הדרוזית? איפה שמעת את זה? אני אמרתי שצריך לקחת שר מהמגזר הלא יהודי ובראשם מהעדה הדרוזית, זה הנושא העקרוני שאני מדבר עליו". 

 



קרא הפגוע לא הרפה: "שאלת אם התימנים אוהבים את גילה גמליאל או לא? שאלת כמה קולות אוקראינים מביא אלקין? מה זה השאלות הגזעניות האלו שאתם מכניסים בין הטיפות?". 
 
"אין לביבי תיקים לחלק סתם ככה, הוא יתחיל לתת לכל דרוזי תיק?" שאלו שי ודרור ובהמשך תהו: "ומה תעשה אם זה לא יקרה וראש הממשלה לא ימנה אותך להיות שר? "אני סומך על ראש הממשלה ובוטח בו", השיב חבר הכנסת, "הלכתי אחריו כמו רות המואבייה כל השנים, אני סומך עליו שימצא את הפיתרון הזה".