אתמול נפגשו האויבים המושבעים שרה נתניהו ומני נפתלי כאשר אשת ראש הממשלה הגיעה להעיד במסגרת שלב ההוכחות בתביעת הפיצוי שהגיש אב הבית לשעבר. שי ודרור התקשרו לעובד הממורמר כדי לבדוק אם הוא התאושש מהמפגש הטעון עם מעסיקתו לשעבר.



"היא כיסחה אותך, היא הכחישה את כל מה שאמרת והיא יצאה מאוד אמינה", אמרו שי ודרור לנפתלי. "לא רק היא, כולם, "השיב נפתלי, "כמו שראיתם סמנכ"ל למשאבי אנוש בכיר לא מבין מה קורה בבית ראש הממשלה, עזרא סיידוף אומר ש'העובד היה מעולה'." 
 
אב הבית המשועשע הכחיש לכל אורך השיחה את כל הטענות שהשמיעה נגדו אתמול אשת ראש הממשלה. גם את הטענות על כך שהוא נהג לתת "צ'אפחות' לאבנר נתניהו בנה, הוא הדף בציניות: "נו, היא פסיכולוגית, היא הייתה צריכה להתלונן. יש את החוק שאומר 'לא תעמוד על דם רעך', ברגע שאתה רואה משהו כזה צריך לדווח לא? ואם זה בצחוק לא צריך לדבר על זה."

 

למרות שהיו רבים שדווקא כן התרשמו מעדותה של נתניהו, נפתלי עצמו זלזל בדבריה של האישה הראשונה: "יש שם סתירות, אפשר להבין את זה לבד. אי אפשר להגיד שאדם שעבר כל כך הרבה דברים כדי להגיע למעמד הזה והוא היה טוב לא רצו שהוא יעזוב בגלל מה שיגידו. הרי עזבו שם כל כך הרבה עובדים והם פחדו לדבר ועד היום הם פוחדים לדבר, לי הם אומרים א' ולה הם אומרים ב'. אני אגיע לדברים האלה בדרך שלי והאמת תצא לאור. אני מאמין שאני לא האחרון בתביעות האלו".
 
מני נפתלי הכחיש שעומד מאחוריו "גוף תקשורת גדול" אך הודה שהוא משלם לעורכי דינו באמצעות כספי תרומות שהוא מקבל: "אני מקבל תרומות של אנשים פרטיים שתומכים במאבק שלי אבל אנשים שקשורים לגוף התקשורת הזה לא תרמו לי כספים".