פרשת רונאל פישר מסרבת לגווע. מיד לאחר שהסתיימה חקירת המח"ש בהקשר לחשדות המיוחסים לעו"ד פישר בגין קבלת שוחד, תיווך לשוחד ושיבוש מהלכי משפט, ועד ליום שישי ככל הנראה יוגש נגדו כתב אישום, נכנסת לתמונה גם רשות המיסים שמנהלת חקירה בעניינו בגין חשד לעבירות מס והלבנת הון. חשוב להדגיש כי מיד עם מעצרו נטען על ידי המח"ש כי עו"ד פישר חשוד גם בעבירות של הלבנת הון ומס.

כנגד פישר נאספו לכאורה ראיות בגין קבלת כספים בסכומים הנאמדים במיליונים, וברשות המיסים מבקשים לדעת האם נתקבלו דיווחים כנדרש אודות הכספים שהועברו לידיו וכן האם נמסר דיווח אודות הכספים שהועברו לכאורה לידיו של קצין המשטרה לשעבר רפ"ק ערן מלכה.
כבר בראשיתה החקירה שמו חוקרי המח"ש את ידיהם על רכושו של פישר וחשבונות הבנק שלו וזאת מחשש שהכספים הושגו באמצעות מעשים פליליים לכאורה, כמו גם הרכוש שצבר לרבות הבית בו הוא מתגורר עם בני משפחתו כביכול, רכבי יוקרה, יאכטה ומשרד עורכי הדין שהיה בבעלותו.

פישר אמור היה להיחקר כבר הבוקר (רביעי) ואחריו יזומנו לחקירה גם קצין המשטרה ומעורבים נוספים בפרשה לרבות קבלנים שהעבירו את כספי השוחד. בנוסף, מתכוונת המח"ש להגיש כתב אישום כנגד מלכה עוד השבוע, אולם קודם לכן ייתכן ותגיע להסדר עם קצין המשטרה לשעבר שבחקירותיו האחרונות החל לשתף פעולה עם חוקריו וכשהבין שהגליוטינה מעל לראשו, מסר כי ברשותו חומר רגיש שעלול להוביל לחקירה נוספת או להסתעפות בחקירה האמורה.
כתב אישום נוסף יוגש ככל הנראה בימים הקרובים גם כנגד עו"ד רות דוד בלום, המייחס לה עבירות של תיווך לשוחד ושיבוש מהלכי חקירה. עו"ד דוד בלום חשודה כי העבירה מעטפה שהכילה מידע על החקירה שהתנהלה כנגד הקבלן יאיר ביטון, בעליה של חברת הבנייה ב. יאיר בע"מ מירושלים, ואחד החשודים בפרשה.