מבקר מפלגת הליכוד, שי  גלילי, מתריע היום (חמישי) כי העסקתו של ניר חפץ כבעל תפקיד במפלגה, "נגועה בניגוד עניינים מובהק", כיוון שזה מעניק את שירותיו גם לבני הזוג נתניהו באופן פרטי. 

חפץ נחשב למקורב ביותר למשפחת נתניהו,  וב-2014 שימש כדובר המשפחה. כמו כן הוא ניהל את קמפיין הליכוד לקראת הבחירות האחרונות, ובמסגרת התפקיד הגן מספר פעמים בתקשורת על נתניהו. 
במכתב שכתב גלילי  למנכ"ל הליכוד גדי אריאלי,  הוא כותב כי "ביקשתי לקבל התייחסות לכך שמר חפץ מועסק מזה כחודש ימים כנותן שירותים במפלגה, וכן לעובדה כי העסקתו של מר חפץ במפלגה בוצעה ללא כל הליך דמוי מכרזי מקדים". 

גלילי מדגיש כי "העסקתו של חפץ כנותן שירותים למפלגה נגועה בניגוד עניינים מובהק , מעצם כך שזה האחרון נותן שירותים לבני הזוג נתניהו בענייניהם  האישיים". 
גלילי מוסיף כי "עצם שכירת שירותים מנותן השירותים על ידי בעל התפקיד לטובת צרכיו האישיים, עלולה להביא לחשד בדבר מתן טובת הנאה פסולה של בעל התפקיד לנותן השירותים מקופת המפלגה". 

מלשכת יו״ר הליכוד נמסר בתגובה: "לטענות שמעלה המבקר אין אחיזה במציאות. אין שום ניגוד עניינים בהעסקתו של חפץ - מאנשי המקצוע הבכירים והמנוסים בישראל בתחומי התקשורת וההסברה ומי שניהל את מטה ההסברה של הליכוד בבחירות - כיועץ לליכוד וליו״ר הליכוד. לא מתעורר שום חשש לניגוד עניינים בשל העובדה שמר חפץ עוסק בייעוץ תקשורתי לליכוד וליו"ר הליכוד מחד וביעוץ למשפחת נתניהו מאידך. ההפך הוא הנכון".