כתב אישום בגן אינוס הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים כנגד רפאל גולדברג, בן 27 מירושלים המייחס לו כי בל"ג בעומר האחרון הוביל בעורמה קטינה בת 16 וחצי אל שטח מבודד באזור גן סאקר ושם על פי הנטען אנס אותה.

על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד שלומית בן-יצחק, לבית המשפט המחוזי בירושלים, החשוד התחזה לאם אחר בשם "מוטי דן" וכן הציג עצמו בצעיר בתשע שנים.

על פי כתב האישום, סמוך לשעה אחת לפנות בוקר בל"ג בעומר, בעת שהמתלוננת שהתה עם חברותיה בגן סאקר בעיר, ניגש אליה גולדברג וביקש ממנה להתלוות אליו.

על פי החשד גולדברג ביקש מהקטינה להצטרף אליו מרחק קצר מהמקום בו שהו חברותיה, בטענה כי ברצונו לשוחח עימה. הנאשם ביצע את המעשה מיד אחרי שטען בפני המתלוננת כי "את אשתי לעתיד" למרות היותו נשוי לאישה אחרת ולאחר ששיקר לקטינה ואמר לה כי הוא בן 18.

אחרי שדחתה מספר פעמים במהלך הלילה את הצעותיו של הנאשם וביקשה שיעזוב אותה, על פי החשד חזר הנאשם, ניסה להתקרב אליה ובשלב מסוים הוביל אותה בעורמה לאזור מבודד בגן סאקר, תוך שהוא טוען בפניה כי חברה מקיא בשירותים.

המתלוננת התלוותה אל הנאשם אלא שבמקום המבודד משהבינה כי שיקר לה, ביקשה לחזור על עקבותיה והטיחה אשמות בחשוד.

גולדברג כך נטען, תפס בידה בחזקה והחל לגעת בגופה ולנשקה בניגוד לרצונה ובהמשך אנס אותה. בכתב האישום נטען כי הנאשם "שב ונגע בגופה, ניסה להרים את חולצתה, ודחף אותה לאחור, עד שנשכבה על גבה. הנאשם הפשיל כלפי מעלה את חולצתה של המתלוננת, נישק אותה על פניה ופיה, והסיר את חצאיתה, תחתוניה וגרביוניה של המתלוננת. הנאשם התפשט בעצמו ונשכב במהירות על המתלוננת. בהמשך נכתב פירוט של אקט האינוס בכתב האישום.

במהלך האירוע ביקשה המתלוננת לעזוב את המקום, ודרשה מגולדברג מספר פעמים שיעזוב אותה ושאינה רוצה שייגע בה. "כתוצאה ממעשיו, נקלעה המתלוננת למצוקה נפשית, הסתגרה בביתה וסבלה מכאבים גופניים ומפחדים. במעשיו אלה, ביצע הנאשם מעשה אינוס במתלוננת, שלא בהסכמתה החופשית", כך נטען בכתב האישום.