הנשיא לשעבר שמעון פרס ושר המדע דני דנון חשפו הבוקר בפני 500 תלמידים יהודים וערבים את הפרויקט הטכנולוגי של "מרכז פרס לשלום" בשיתוף חברת גוגל ו"אורט": "תלמידים מגשרים לשלום", במהלכו משתתפים מאות תלמידים יהודים וערבים מעשרות ישובים בכל רחבי הארץ במפגשים וירטואליים בטכנולוגיות של גוגל "האנג אאוט" לדו קיום והידברות. 

שר המדע דני דנון פתח את הכנס בפניה מחויכת לנשיא לשעבר שמעון פרס ואמר: "אם לא היית עסוק כל כך הייתי מציע לראש הממשלה למנות אותך לשר הטכנולוגיה והחלל, תרומתך לטכנולוגיה הישראלית מזה שנים, ראויה לכל ציון. אני מתחייב לפעול בכל דרך אפשרית, כדי להעניק את הכלים הראויים לצורך המשך ההתקדמות וההתחדשות המדעית. זוהי משימה לאומית חשובה ביותר ואני גאה על הזכות שניתנה לי לפעול למימושה".

"יש תחום אחד שלגביו אין מחלוקות", הוסףי דנון, "בכל הנסיבות האפשריות, אנחנו מחויבים לשמור על המשך ההתפתחות המדעית בישראל. המדע צריך להיות נטול אופוזיציות. המפגש הזה מסמל את החתירה לשוויון הזדמנויות בתחומי המדע והטכנולוגיה, אך גם מזכיר לנו שטרם הסתיימה המלאכה להשגתו. משרד המדע מחויב לקדם את השינוי בגזרה הזו, להביא את המדע גם אל הפריפריה החברתית והגיאוגרפית ולגרום לכך שהנשים בישראל יזכו למקום מרכזי בקדמת הבמה המדעית, הטכנולוגית והאקדמית".
 
הנשיא לשעבר שמעון פרס הודה לשר דנון על הדברים והכריז על הבמה כי הוא מוביל מהלך להפיכת תכנית "גשרים לשלום" לתכנית לאומית רחבת היקף, שתגיע לאלפי תלמידים בכל רחבי הארץ ואמר: "כדי להגיע לדו- קיום אמיתי במדינת ישראל ולהורדת החסמים, עלינו להביא את המדע לכולם, ליהודים ולערבים, אתם הדור הצעיר חלוץ לפני המחנה, ועל כולנו לשתף פעולה יחד עם הממשלה בכדי להביא יותר יהודים וערבים להידברות ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת ואני שמח כי חברת גוגל מכפילה את התמיכה בפרויקט. יחד נסיר את החסמים ונהפוך את ישראל לחברה טובה יותר".