רצח כפול בלוד: בני זוג, גבר ואישה בני 30 נמצאו הערב (שני) לאחר שנדקרו למוות בדירתם שברחוב האדמונית, לאחר קטטה שפרצה במקום. 



מדובר המשטרה נמסר כי מדובר ברצח כפול שבוצע ע"י חשוד שעצור בידי המשטרה. ככל הנראה, מדובר בעולה חדש שרצח את גרושתו ובן זוגה והסגיר עצמו לידי השוטרים. ההערכה היא כי הוא דקר עצמו בניסיון להתאבד לאחר המעשה.



על פי הפרטים הראשוניים שהתקבלו, התפתח ויכוח בין החשוד שהגיע בדירה לבין בני הזוג שנרצחו. במהלך העימות נשלפה סכין והאישה נדקרה ונפגעה באורח קשה מאוד. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה. מותו של הגבר נקבע מעט לאחר מכן. גבר נוסף שנפצע באורח קשה הוגדר כחשוד ברצח. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום. 



חובשים ופאראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם של הגבר והאישה ופינו לבית החולים אסף הרופא גבר נוסף בשנות השלושים במצב קשה, בהכרה, עם פצעי דקירה.

פראמדיק מד"א, יוסף ישמעאיל סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, סמוך לדירה שכב צעיר בשנות ה-30 מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעילות החייאה שבסופן נאצלנו לקבוע את מותו. בתוך הדירה הייתה מוטלת אישה בשנות ה-30 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות על גופה, היא הייתה ללא סימני חיים ונאצלנו לקבוע את מותה במקום".

ישמעאיל הוסיף כי "גבר בשנות ה-30 שהיה בסמוך, סבל מפצעי דקירה בגופו והיה בהכרה מלאה הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".