יונתן שטיינגרברט הוא החשוד ברצח הכפול שאירע אמש בלוד, במהלכו נדקרו למוות גרושתו ויקטוריה שטיינגרברט וחברה לחיים, מוריס משלשווילי, כך הותר היום לפרסום.



מעצרו של שטיינגרברט היום בעשרה ימים נוספים.



בני הזוג שהיו בשנות ה-30 לחייהם נמצאו אמש בדירתם כשהם מוטלים על הרצפה. לפי הערכת המשטרה, שטיינגרברט, עולה חדש, רצח את השניים והסגיר עצמו למשטרה.



החשוד נמצא בזירה כשהוא פצוע והערכה הייתה כי הוא ניסה לפגוע בעצמו לאחר הרצח. הוא פונה אל בית החולים ואתמול הודיעו לו על מעצרו, ללא נוכחותו בבית המשפט, כיוון שהוא קיבל טיפול רפואי.



על פי הפרטים שהתקבלו, התפתח ויכוח בין שטיינגרברט שהגיע לדירה לבין בני הזוג. במהלך העימות נשלפה סכין וגרושתו של שטיינגרברט נדקרה ונפגעה באורח קשה מאוד. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה. מותו של מוריס משלשווילי נקבע מעט לאחר מכן.



פראמדיק מד"א, יוסף ישמעאיל סיפר אמש: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, סמוך לדירה שכב צעיר בשנות ה-30 מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעילות החייאה שבסופן נאצלנו לקבוע את מותו. בתוך הדירה הייתה מוטלת אישה בשנות ה-30 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות על גופה, היא הייתה ללא סימני חיים ונאצלנו לקבוע את מותה במקום".

החקירה אודות המקרה עדיין נמשכת.