הותר לפרסום היום (שלישי) כי נעצרו שני חשודים ברצח טזרה טקאו ז"ל בבית שמש ביום שישי לפני שבועיים. החשודים הודו בביצוע הרצח ומעצרם הוארך ב-10 ימים עד לתאריך 10.6.15.
 ביום שישי בשעה 21:00 דווח למשטרה על מציאת גופת אלמוני בתוך מבנה של גן ילדים נטוש בשכונת רמת לח"י בבית שמש.עם קבלת ההודעה הוזעקו לזירה אנשי המעבדה לזיהוי פלילי ופתולוג. מחקירה ראשונית התקבלו פרטים אודות זהות הקורבן, טזרה טקאו, בן 21, תושב בית שמש. 
מעדותם של בני משפחתו נמסר כי חיפשו אותו מספר ימים טרם מציאת גופתו, אך לא דיווחו על כך למשטרה. בחקירה של חוקרי התשאול, אותר ביום שבת בשעות הלילה, בסמוך ליער חרובית, ארטיום רחימוב בן 26 תושב בית שמש, כשהוא חבול בגופו. 

בחקירתו סיפר כי נחטף על ידי חמישה צעירים המוכרים לו. לדבריו לקחו אותו ליער חרובית, קשרו אותו לעץ והיכו אותו תוך שדרשו ממנו פרטים אודות רצח טזרה טקאו ז"ל וזהות המבצעים. לאחר זמן מה הותירו אותו קשור וחבול ועזבו את המקום ורחימוב הצליח להשתחרר.
רחימוב הודה בחקירתו בביצוע הרצח של טזרה ז"ל, אותו ביצע יחד עם חשוד נוסף, אלכסיי פרידלין בן 30, שותפו לדירה, שאף הוא נעצר ע"י חוקרי הימ"ר.
 
היכו למוות את הקורבן והוציאו מכיסו 130 שקלים

מהחקירה ומזירת האירוע עולה כי החשודים נפגשו עם הקורבן במבנה נטוש בבית שמש, שם שתו לטענתם אלכוהול ועישנו סמים, החשודים הבחינו לדבריהם בכסף מזומן רב בכיסו של הקורבן ומשהוא סירב להלוות להם את כספו, התרחקו ממנו ותכננו את השוד ואת הרצח שלו.
החשודים תקפו את הקורבן באמצעות אבן, היכו אותו למוות והוציאו מכיסו כסף מזומן בסך 130 שקלים. על פי החשד לאחר מכן השליכו את האבנים המגואלות בדם בסמוך למבנה, עזבו את המקום, רכשו בכסף ששדדו סמים נוספים והלכו לדירתם.
במקביל לחקירת הרצח מתנהלת בימ"ר ירושלים חקירת חטיפתו ותקיפתו של ארטיום רחימוב, החשוד ברצח, ממנה עולה כי לאחר שנודע על מציאת גופתו של טקאו ז"ל, החלו חמישה מחבריו לנסות ולהגיע לרוצח. על פי החשד, החמישה הסתובבו בשטח והבינו כי ארטיום רחימוב נראה ביחד עם טקאו סמוך למועד רציחתו. 
החשודים איתרו את רחימוב בגן ציבורי בבית שמש, הציעו לו לעלות לרכבם, תוך שמציעים לו לשתות עימם אלכוהול לזכרו של טקאו ז"ל. מיד שעלה לרכבם החלו לחקור אותו אם הוא יודע פרטים על הרצח ועל הרוצח, וכשלא קיבלו תשובות, הובילו אותו ליער חרובית שם אזקו אותו באמצעות אזיקונים בידיים וברגלים והיכו אותו.
על פי החשד בהמשך קשרו אותו לעץ, איימו עליו כי ישאירו אותו במקום כטרף לחיות שינגסו בבשרו ויגיעו שוב לבדוק אם הוא מעוניין לשתף אותם בדברים שהוא יודע. לאחר שעזבו את המקום, הצליח לפתוח את הקשירה באמצעות זכוכית ויצא לכיוון הכביש שם אותר ונעצר.
חוקרי ימ"ר ירושלים עצרו ארבעה חשודים בגירים ומעצרם של שלושה מהם הוארך עד ליום  ראשון. ומעצרו של החשוד הרביעי הוארך עד ליום חמישי. זהותו של החשוד החמישי ידועה לחוקרי הימ"ר והם פועלים למעצרו.
מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי שיבח את הפענוח המהיר של חוקרי היחידה המרכזית ואמר כי "חקירתם המקצועית והנחושה הובילה למעצרם של החשודים תוך פחות מ- 24 שעות מתחילת החקירה ומציאת הגופה. מדובר בתיק מורכב ורגיש, שתוצאותיו קשות".