שי ודרור הפתיעו היום את הסטנדאפיסטית תום יער שכתבה פוסט זועם נגד רשתות האופנה הישראליות. יער, שלובשת בגאווה מכנסיים במידה 44, קראה לשמנמני ישראל להתאחד ולצאת לרחובות נגד טרור המידות הקטנות.

צמד השדרנים ניסה להבין מדוע הסטנדאפיסטית כל כך כועסת. "אני בדיוק מתלבשת והייתי צריכה לשים על עצמי משהו ממש מגעיל", סיפרה יער, "אני מידה 44, זו מידה ממש לא ענקית אבל זו מידה שכמעט אין אותה, המידות ברוב החנויות בישראל נגמרות ב-40-42 ואני לא רוצה להיכנס למחלקות של הפילים. איכסה, יש שם בגדים עם הדפסים ופרנזים ואני גם לא חושבת שאני במידות של פילים".
"את מסתכלת בראי ואת רואה אישה שמנה?" תהו שי ודרור, "כי כל השאר רואים שמנה".

"אני רואה משהו שאני לא מאמינה שהוא חי ואני לא מאמינה שהוא אישה", ענתה יער, "אבל אם אני שמה את כל זה בצד אני רואה שהגוף מעוות אבל הוא לא שמן ממש. אני די נראית כמו כולם, מידה 44 זה ממש לא ענק".
שי ודרור העלו את ההשערה שרשתות האופנה בוחרות לייצר בגדים עד מידה 40 כי הציבור לא מעוניין בישבנים גדולים. תום יער מחתה: "אז עד שאחזור בחזרה לכיתה ז' למידה 40 מה אני צריכה ללבוש? אני צריכה ללכת עם תחתונים או עם טרנינג גדול של אבא שלי? אולי אני אלבש שמלת מקסי אוהל שחורה וזהו, זה יהיה לי בכלל נהדר". 

"סביר להניח שיש לך מכנס אחד או שניים שהם כן במידה 44 אז תלכי איתם", הציעו שי ודרור, "את רוצה לאכול משהו? כי שמנה עצבנית זה ממש סיפור"
יער סיימה את השיחה כששלחה מסר מאיים לחנויות הבגדים בישראל: "רוב האנשים במדינה הם שמנים, שמנמנים או בגודל נורמלי אבל אנשים במידה 44 הם לא שמנים אז תביאו מידות!"

ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי