שלושה טכנאים, אשר הגיעו בעל כורחם לתוכנית "יצאת צדיק", שם לא ממש יצאו צדיקים, נעצרו הובאו היום (שני) להארכת מעצרם, לאחר שהתברר כי הוסיפו חטא על פשע בכך שגם סיפקו בשידור חשבוניות עם שם בדוי וכך סייעו להפליל את עצמם בהעלמת הכנסות.


על פי החשד, החשודים נהגו לפרסם את עצמם בשמות בדויים, לפרוט צ'קים בצ'יינגים ולדווח לרשות המסים על אחוזים בודדים מהכנסתם האמיתית כדי שיוכלו לחמוק מתשלום מס אמת.
שלושת החשודים, אשר הביאור, אריאל ברוכים ורן לחיאני, תושבי חולון, הגיעו לתוכנית ואף תיקנו רכיבים שהיו תקינים בדודי שמש וגבו סכומים מופרזים. ממידע שהתקבל ביחידת חקירות מס הכנסה ת"א והמרכז, התברר כי הם סירבו להוציא ללקוחות חשבוניות או קבלות עבור עבודות אינסטלציה שביצעו.
במסגרת חקירה סמויה שנפתחה בנושא, עלה גם שמם בהקשר של תכנית הטלוויזיה 'יצאת צדיק', בה צולמו בשתי עונות כאשר הם מספקים חשבוניות עם השם "ישראל לבשטיין", כשבפועל מס' ת.ז וטלפון של רן לחיאני הם אלו שנרשמו עליהן.

אמש נפתחה חקירה גלויה כנגד החשודים, במהלכה נערכו חיפושים, בהן התגלו חומרים שונים, כשהחשודים הובאו לחקירה. לחיאני הודה בחקירה כי הוא אותו "ישראל לבשטיין" וכי הצ'קים אותם הוא מקבל מופקדים בחשבונו העסקי בבנק הפועלים.

לאחר מכן, על פי החוקרים, שינה החשוד את גרסתו והחליט לשמור על זכות השתיקה. ברוכים הודה בחקירתו כי אין אדם שקוראים לו ישראל לבשטיין והם עושים שימוש בשם זה על מנת שלא יוכלו לאתרם במידה וירצו לתבוע אותם; על כן, כך עלה מן החקירה, השלושה נוהגים לפרסם את עצמם באמצעות הפצת מגנטים עם שמות בדויים.

החשד התגבר כשנודע כי השלושה קיבלו את שכר העבודה במזומן או באמצעות צ'קים אותם פרעו אצל צ'יינג'ים על מנת להקשות עוד יותר על איתורם, כאשר ברוב המקרים אשר מקבל קצבת נכות של 100% מביטוח לאומי בגין אי כושר השתכרות – לא דיווחו על החלק הארי של הכנסות אלו בדוחות התקופתיים שלהם לרשות המסים.

הביאור כלל אינו מספק חשבוניות מס ללקוחותיו, מלבד המקרים בהם לקוחות התעקשו ואז סיפק חשבוניות על שמו "לבשטיין", אך הבטיח לחוקרים כי "הוא מתכוון לפתוח תיק ברשות המסים בעתיד". מעצרם של שניים מהשלושה הוארך בשלושה ימים.