טרגדיה כפולה במשפחת שושן ממושב מצליח שבשפלה, הבן נדרס למוות בתאונת פגע וברח והאם נפטרה ממחלה זמן קצר לאחר מכן. השניים הובאו היום (שני) למנוחות בבית העלמין ברמלה.

אתמול בלילה נדרס למוות אריה שושן (46), פקח מועצת הלול, בידי מבריחי ביצים, בשעה שהיה בפעילות מבצעית נגד מבריחים בדרום הר חברון. שעות ספורות לאחר מותו הלכה לעולמה אמו זיווה, בת 69, שסבלה בשנים האחרונות ממחלה, כשהיא עדיין לא יודעת שבנה נהרג.
"בשולי הכביש שכב גבר בהכרה מעורפלת, הוא היה כאוב וסבל מפגיעה רב מערכתית" סיפר פארמדיק מד"א אלישיב אמיתי שטיפל בשושן אתמול. "אנשים שהיו במקום סיפרו שהוא נפגע מרכב. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן נוזלים, טיפול תרופתי לכאב וקיבועים". שושן פונה במסוק לבית החולים סורוקה כשהוא במצב קשה ובבית החולים מת מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירה וביקשה מבית המשפט צו איסור פרסום על פרטיה.
זמן קצר סמוך סמוך לדריסה נפטרה האם זיוה ממחלתה, ככל הנראה לא הספיקה לשמוע על מותו של בנה. חיים כהן, יו"ר בית הכנסת במושב סיפר על המשפחה: "האבא היה יו"ר המועצה שלוש קדנציות, יש להם בוסתן תיירותי במושב שהאמא טיפלה בו. האבא נפטר לפני כמה שנים והאמא נשארה וחלתה במחלה. כל השנים היא הייתה מאוד פעילה במושב ובתקופה האחרונה פחות. האנשים פה המומים, כולם שמעו את זה וזה הלם, בעיקר המוות של אריה".