שעתם של תומכי חזן: לאחר שבת כיתתו של ח"כ אורן חזן כינתה אותו "כלומניק ואגומניאק", כעת מגיעה תמיכה מחברת ילדות שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי "אורן אדם טוב, אורן אדם שיפעל".
 
רעות יפעת עוזיאל, פירסמה פוסט בו היא מתוודה כי מכירה את ח"כ חזן מגיל 14, כשבילו יחדיו בתנועת נוער. "אתם לא תאהבו את הפוסט הקרוב אבל אני לא יכולה יותר לשתוק", כתבה עוזיאל.
"אורן אדם טוב, אורן אדם שיפעל. ונכון האמת, בינינו, לא הצבעתי לו - אני לא מתומכי ביבי אבל אנשים מחפשים אותו ועושים כיתת יורים", כתבה עוזיאל.

"סתם רצח אופי ושיימינג"

חברת הילדות יצאה להגנתו והוסיפה: "אורן עבד בחו"ל כמו רבים מבני גילי - אם תרצו אמצא המוני צעירים כמוני שעבדו ועובדים בחו"ל. די להיטפל אליו. לדעתי, זה לא הוגן".
"סתם רצח אופי ושיימינג, שאני מבינה שזה איני לרדת עליו בדיוק כמו כשהיינו ילדים היה כיף בלשחק בחרם אבל חשבתי שגדלנו אז אולי נתבגר ונגדל???", הוסיפה עוזיאל.

כזכור, מוקדם יותר היום, אביטל לוז, חברת ליכוד וחברתו לספסל הלימודים של חבר הכנסת השנוי במחלוקת ,כתבה ברשת החברתית: "לשים אותך בוועדה שבה רמטכ"לים נותנים דין וחשבון זו בושה לאינטלגנציה".

"אתה לא ליכוד. אתה אופרטוניסט"
לוז, חברת ועדת החוקה של הליכוד, כתבה בפוסט שפגשה את חזן לפני הפריימריז ושאלה אותו "מה עשית כבר בחיים שאתה חושב שאתה ראוי ומתאים להיבחר לכנסת". תשובתו היתה שהוא האיש העולם הגדול, ניהל מלון בחו"ל ורשת ברים בארץ.
עוד כותבת לוז, כי מבחינתה הסיפורים על חזן לא מפתיעים ואינם העניין המרכזי: "היוהרה שלך והחוצפה לחשוב שאתה ראוי להיות נבחר ציבור, כשבעצם לא עשית דבר משמעותי בחייך - זהו לב העניין". 

"אתה לא ליכוד. אתה אופרטוניסט. תמיד היית וכנראה תמיד תהיה. זיהית נקודה חלשה ונכנסת בה בכל הכוח. זה היה עלוב ביסודי ועלוב עוד יותר עכשיו. לא כי היית סרסור וצרכן סמים אלא כי אתה פשוט כלומניק ואגומניאק", הוסיפה לוז.
 
בתוך כך הסערה נמשכת וכעת שכר חזן את שירותיו של עורך הדין הפלילי, ציון אמיר, לצורך הטיפול בפרשה.