שי ודרור הפתיעו הבוקר (רביעי) את ח"כ זוהיר בהלול מ"המחנה הציוני" בעקבות פגישתו עם ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן. שדרן הספורט לשעבר סיפר על השיחות עם אבו מאזן והביע את דעתו על המשט שעומד לצאת לכיוון ישראל.



ח"כ בהלול סיפר שהחליט להיפגש עם אבו מאזן כדי לקדם את תהליך השלום: "אני לא יודע אם זו בשורה", אמר, "אבל אבו מאזן מוכן לחזור מיד לשולחן המשא ומתן ולחדש אותו, ואני מאוד מקווה שגם בנימין נתניהו יושיט יד".



שי ודרור התעניינו אם גם עם יו"ר הרשות הפלסטינית מדבר זוהיר בהלול בשפה ציורית והח"כ אישר שגם השיחות עם אבו מאזן הן ססגוניות. "אולי אתה מתאר לו את המדינה ואת המזרח התיכון בשפה האקסטרווגנטית שלך ואתה נותן לו אשליה של פרחים ושושנים", תהו השניים והוסיפו: "אז מה השורה התחתונה יהיה שלום או לא? אבו מאזן כבר הגיע כמה פעמים לשולחן המו"מ ולא יצא כלום".



"כן אבל תפקידו של פוליטיקאי לנסות שוב ושוב", השיב חבר הכנסת, "אני הגעתי למפלגת העבודה כדי להיות איש שמתווך בין שני הצדדים וכדי להיות מתווך בין יהודים וערבים גם בתוך מדינת ישראל."



בהלול התייחס להצטרפותו של ח"כ באסל גטאס למשט החדש שיצא מאירופה והסביר איך לדעתו ממשלת ישראל צריכה לטפל בבעיה: "אני חושב שתמיד הבינה והתבונה הן שצריכות להוביל אותנו, לא זרוע הכוח. אני הצהרתי שאני באופן אישי לא הייתי עולה על משט כיוון שזה מכעיס את הישראלים ואין לי שום אינטרס כזה. אני חושב שאין כמו הידברות, אין כמו דיאלוג, אפילו בין יריבים".